کد خبر: 118188
A

میثم دلخانی به فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید

میثم دلخانی در دیدار نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم مقابل طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان با نتیحه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

میثم دلخانی به فینال  رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر اسلو نروژ پیگیری می‌شود که نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس میثم دلخانی در دیدار نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم مقابل طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان با نتیحه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

دلخانی برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در پایان دیدار‌های مقدماتی ۳ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا امشب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.

دیدار‌های چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز‌های ۱۵ و ۱۶ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد و در پایان محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز به عنوان پنجم رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر