کد خبر: 118369
A

جبارپور نماینده بین المللی فدراسیون بوکس حرفه ای آسیا و اقیانوسیه در سطح جهان شد

طی حکمی از طرف "فرانک هادلی" عضو هیات رئیسه شورای جهانی بوکس دبلیو بی سی و رئیس فدراسیون بوکس حرفه ای آسیا و اقیانوسیه (او پی بی اف)، قدیمی ترین کنفدراسیون شورای جهانی بوکس، "رضا جبارپور" به عنوان نماینده بین المللی این سازمان در سطح جهان منصوب شد.

جبارپور نماینده بین المللی  فدراسیون بوکس حرفه ای آسیا و اقیانوسیه در سطح جهان شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ طی حکمی از طرف "فرانک هادلی" عضو هیات رئیسه شورای جهانی بوکس دبلیو بی سی و رئیس فدراسیون بوکس حرفه ای آسیا و اقیانوسیه (او پی بی اف)، قدیمی ترین کنفدراسیون شورای جهانی بوکس، "رضا جبارپور" به عنوان نماینده بین المللی این سازمان در سطح جهان منصوب شد.

رضا جبارپور، عضو اسبق اولین تیم ملی موی تای ایران در سال ۱۳۷۵ زیرنظر مرحوم استاد محمد آقا توحیدی است که فعالیت حرفه ای خود را از سال۲۰۰۰ میلادی و در  کشور آلمان آغاز کرده است. وی پیش از این هم به عنوان سفیر بین المللی شورای جهانی بوکس در امور خیریه و همچنین نماینده تام الاختیار شورای جهانی بوکس حرفه ای دبلیو بی سی در ایران فعالیت می کرده و عضو ارشد کمیته دبلیو بی سی موی تای اروپا نیز است.

وی پرنفوذ ترین و فنی ترین ایرانی فعال در دنیای بوکس حرفه ای به شمار می رود و به عنوان بنیانگذار بوکس حرفه ای در ایران، زحمات زیادی در این زمینه کشیده و تاکنون پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بارها در سطوح بین المللی و جهانی به اهتزاز درآورده است.

IMG-20211011-WA0012

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر