کد خبر: 118482
A

اتفاقات باورنکردنی در اردوی تیم ملی/ کریم باقری خواب ماند، اسکوچیچ از کوره در رفت!

تیم ملی ایران در حالی برابر کره جنوبی به تساوی رسید و از شکست خانگی فرار کرد که شنیدیم در اردوی این تیم خبرهای عجیب و غریبی بوده است.

اتفاقات باورنکردنی در اردوی تیم ملی/ کریم باقری خواب ماند، اسکوچیچ از کوره در رفت!

به گزارش دیده بان ایران؛ گویا کریم باقری مربی پرسپولیس که به عنوان کمک و برای برقراری نظم و انضباط در اردوی تیم ملی به جمع دستیاران اسکوچیچ اضافه شده چندان نتوانسته است با سرمربی تیم ملی ارتباط خوبی برقرار کند. شاید باور نکنید اما درحالی که پس از بازگشت به امارات و درحالی که همه مربیان و بازیکنان در هتل قرنطینه بودند آقا کریم شب‌ها به منزل می‌رفت و حوالی ظهر برمی‌گشت!

هرچند دراگان اسکوچیچ که پیش تر خودش هم کُرونا گرفته بود و مدتی نتوانست کنار تیم ملی باشد از این کار کریم باقری شاکی بود اما به روی خودش نیاورد. شنیدیم یک روز هم کریم باقری که درجریان نبوده قرار است مربیان تیم ملی پیراهن نارنجی بپوشند با پیراهن آبی به اردو می‌رسند و همین اتفاق دیگر سرمربی کروات را به نقطه جوش می‌رساند و این مرتبه اسکوچیچ عصبانیت خود را نشان می‌دهد!

 

ظاهرا سرمربی کروات حرفی می‌زند اما به او هشدار می‌دهند تصمیم جدی نگیرد چون رئیس فدراسیون طرفدار آقا کریم است و بهتر است زیرسبیلی این ماجرا را رد کند! در این باره گفته می‌شود رابطه دراگان اسکوچیچ و کریم باقری دیگر مثل گذشته گرم نشده و اگر می‌بینید مربی مشترک تیم ملی و پرسپولیس برخلاف همیشه لب خط می‌آید و با فریادهایش ملی پوشان را راهنمایی می‌کند یا پس از گلزنی سمت سرمربی می‌رود برای دلجویی از مرد کروات است!

پیش از این یکی از خبرگزاری‌ها به درستی درخصوص رفتار غیرحرفه ای رئیس فدراسیون، مربیان و بازیکنان تیم ملی در آستانه بازی با امارات گزارشی منتشر کرده بود. اینکه رئیس فدراسیون و ملی پوشان یا سرمربی تیم درصف بایستند که با یک برنامه تلویزیونی آن هم نصف شب مصاحبه کنند نشان دهنده اوج بی نظمی در تیم ملی است./ خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر