کد خبر: 119332
A

گاف عجیب جوبایدن؛ دست دادن با شخصیت خیالی پس از پایان سخنرانی!

رئیس‌جمهور 79 ساله آمریکا روز گذشته طی مراسمی در ایالت نیوجرسی بار دیگر مشکل زوال عقل خود را عیان کرد و به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد او در اقدامی عجیب با به خیال آنکه شخصی روی سن در کنارش قرار دارد، به سمت راست خود چرخید و دستش را برای دست دادن با این شخص فرضی دراز کرد

گاف عجیب جوبایدن؛ دست دادن با شخصیت خیالی  پس از پایان سخنرانی!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس‌جمهور  79 ساله آمریکا روز گذشته طی مراسمی در ایالت نیوجرسی بار دیگر مشکل زوال عقل خود را عیان کرد و به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. جو بایدن در انتهای سخنرانی‌اش در شهر «کرنی» درباره طرح دولتی «بازسازی بهتر پساکرونا» به خیال آنکه شخصی روی سن در کنارش قرار دارد، به سمت راست خود چرخید و دستش را برای دست دادن با این شخص فرضی دراز کرد؛ صحنه‌ای باور نکردنی که به خنده‌دارترین سکانس‌های فیلم‌های کمدی هالیوود پهلو می‌زد.

بنابرگزارش دیده بان ایران به نقل از وطن امروز البته این تنها گاف آن روز بایدن نبود و او دستش را در حالی به سوی فرد خیالی کنار خود دراز کرد که نه‌تنها در یک مراسم مربوط به کرونا، ماسک بر صورت نداشت، بلکه لحظاتی قبل هنگام سرفه دستش را جلوی دهانش برده بود. بایدن پس از آنکه با «خورزو خان» دست داد، از پله‌ها پایین رفت و با همان دست آلوده با مقامات محلی دست داد. این در حالی است که اخیرا «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید در مقابل فشارهای روزافزون نمایندگان کنگره و رسانه‌ها درباره ضرورت انجام تست پزشکی از رئیس‌جمهور سالخورده مظنون به آلزایمر تسلیم شده بود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر