کد خبر: 119397
A

آقای رئیس جمهور غافل‌گیرکردن متصدی پمپ بنزین چه فایده‌ای دارد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، امروز به وزارت نفت رفته و درباره حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌های ایران چندان که انتظار می‌رفت از مسوولان تشکر کرده و گفته: «در این حمله سایبری نه تنها مسوولان دچار سردرگمی نشده که فورا شرایط را مدیریت کردند»- رئیسی از «اطلاع‌رسانی به‌موقع صداوسیما» هم تشکر کرده.

آقای رئیس جمهور غافل‌گیرکردن متصدی پمپ بنزین چه فایده‌ای دارد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، امروز به وزارت نفت رفته و درباره حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌های ایران چندان که انتظار می‌رفت از مسوولان تشکر کرده و گفته: «در این حمله سایبری نه تنها مسوولان دچار سردرگمی نشده که فورا شرایط را مدیریت کردند»- رئیسی از «اطلاع‌رسانی به‌موقع صداوسیما» هم تشکر کرده. 

رئیسی گفته در طول مسیر که می‌آمده سوخت‌رسانی در چند پمپ بنزینی که دیده، در جریان بوده.

رئیس‌جمهور، برای بررسی حمله سایبری، سر زده به وزارت نفت رفته بود و گویا وزیر نفتش هم از حضور او غافل‌گیر شده و سر زده سر راه به یک پمپ بنزین در میدان فردوسی تهران هم سر زده.

واکنش مهم‌ترین مقام دولتی ایران به یکی‌از بزرگ‌ترین حمله‌های سایبری تاریخ به ایران، آمیزه‌ای است از تشکر از مسوولان و البته سر زده به برخی جاها رفتن. 

در کنار این همه تشکر، هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای برای مردم داده نمی‌شود که حمله به این بزرگی چگونه رخ داده.

نمایش غافل‌گیرکردن و سر زده به دست‌گاه‌های زیردست سر زدن الان چه فایده‌ای دارد؟ آیا بهتر نیست دولت نظم و ترتیب و کار برنامه‌ریزی‌شده را به نمایش بگذارد؟ حمله سایبری به‌اندازه کافی غافل‌گیرمان کرده و زندگی مختل شده. به غافل‌گیرکردن و نمایش کارهای سر زده نه نیازی داریم و نه با آن چیزی حل می‌‌شود. 

البته تا جای رسانه‌های و نهادهای مدنی آزاد و مستقل در نظارت بر امور و اوضاع خالی است نمی‌توان از دولت‌ها انتظار داشت داوطلبانه به شفافیت و نظم تن بدهند. دولت به نمایش و ایفای نقش در صداوسیمای دولتی عادت کرده‌اند.

روزبه کریمی/ روزآروز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر