کد خبر: 119777
A

حسینی: دولت به دنبال اجرای طرح‌های جدید عمرانی نیست

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: قرار نیست دولت طرح‌های جدید عمرانی را آغاز کند و به دنبال پیگیری طرح‌ها و مصوبات قبلی است.

حسینی: دولت به دنبال اجرای طرح‌های جدید عمرانی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص سفرهای استانی دولت سیزدهم، اظهار کرد: اکثر مصوبات استانی بار مالی برای دولت ندارند و در این سفرها، اختیاراتی به استانداران داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی دولت گره‌گشا است، افزود: قرار نیست دولت طرح‌های جدید عمرانی را آغاز کند و به دنبال پیگیری طرح‌ها و مصوبات قبلی است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه هم‌اکنون بخشی از سرمایه‌های کشور راکد است، گفت: هزینه‌های زیادی برای پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره پرداخت شده و برای تکمیل این ظرفیت‌ها باید عزم جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه متأسفانه مردم در دولت قبل به دولتمردان دسترسی نداشتند، افزود: هم‌اکنون تعامل خوبی میان مردم و مسئولان شکل‌گرفته است و امیدوارم شرایط روزبه‌روز بهتر شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص افزایش اختیارات استانداران مرزی تصریح کرد: وزارت کشور پیگیر این موضوع است و به‌زودی این افزایش اختیارات اعمال می‌شود؛ خیلی از تصمیمات را می‌توان در استان‌ها اتخاذ کرد تا مسائل سریع‌تر حل شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر