کد خبر: 119832
A

نماینده مجلس: برخی از مردم مخالف واکسیناسیون هستند/ وزارت بهداشت باید شفاف‌سازی کند

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مردم مخالف واکسیناسیون هستند، حداقل کار این است که صداوسیما و وزارت بهداشت، کارشناسان را برای شفاف سازی دعوت کنند.

نماینده مجلس: برخی از مردم مخالف واکسیناسیون هستند/ وزارت بهداشت باید شفاف‌سازی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان)مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه ای گفت: کمیسیون بهداشت و درمان برای تهیه گزارش زحمات بسیار زیادی کشیده است. برخی ضعف ها و کوتاهی ها در مقابله با کرونا وجود داشته و گاهی اوقات رئیس جمهور وقت مباحث و گزارش های متناقضی را ارائه کرده است، اما در گزارش کمیسیون بیشتر بر روی سفرها تاکید شده بود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی مراسمات مذهبی، پروتکل های بهداشتی نیز رعایت نمی شد، ادامه داد: دو هفته پیش در شهر مشهد حضور داشتیم، در صحن های حرم امام رضا (ع) و خیابان های اطراف حرم جای سوزن انداختن وجود نداشت. کمیسیون بهداشت و درمان باید هر کجایی که کوتاهی صورت گرفته است اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه این احساس می شود که گزارش کمیسیون بهداشت و درمان یکجانبه بوده و به تمامی مسائل اشاره نکرده است، عنوان کرد: در تبصره ۲ ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی آمده است که در صورتی که مجلس درخصوص رئیس جمهور و هر یک از وزرا رأی به وارد بودن گزارش بدهد، طرح استیضاح در صورت رعایت مفاد اصل ۸۹ قانون اساسی در دستور کار مجلس قرار می گیرد، اکنون ۳ یا ۴ مورد گزارش با استناد به اصل ۲۳۴ درخصوص عملکرد رئیس جمهور وقت وارد دانسته شده که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: برخی از مردم مخالف واکسیناسیون هستند، حداقل کار این است که صداوسیما و وزارت بهداشت، کارشناسان را برای شفاف سازی دعوت کنند./ ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر