کد خبر: 119837
A

روزنامه نزدیک به سپاه: علی اکبر صالحی هر کاری می خواست برای ایران بکند تا الان کرده بود

جوان نوشت: روشن نیست پیروز مجتهدزاده کدام صالحی را می‌گوید که به بتن ریزی در اراک اعتراض کرد. چون صالحی سازمان انرژی اتمی، در مصاحبه با روزنامه همشهری، اصل خبر بتن ریزی در اراک را دروغ خواند! او گفت: «تصور بین المللی و فضاسازی داخل این است که صنعت هسته‌ای نابود شد و از بین رفت. اما ما نمی‌توانیم در برابر این هجمه عظیم رسانه‌ای کاری کنیم. هر چه ما حقایق را بازگو می‌کنیم باز طرف مقابل در داخل اکاذیب خود را تکرار می‌کند مثل همین سیمان ریختن در رآکتور اراک.»

روزنامه نزدیک به سپاه: علی اکبر صالحی هر کاری می خواست برای ایران بکند تا الان کرده بود

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه جوان نزدیک به سپاه نوشت: پیروز مجتهدزاده که روزنامه آرمان او را با عنوان تحلیلگر روابط بین الملل معرفی کرده است، در گفت‌وگویی با این روزنامه ضمن نقد سیاست خارجی دولت رئیسی – در حالی که تنها سه ماه از آغاز به کار دولت رئیسی گذشته است- پیشنهاد کرده علی اکبر صالحی به جای حسین امیرعبداللهیان به عنوان وزارت خارجه معرفی شود.
او در بیان شایستگی‌های صالحی نوشته: «سؤال این است که چرا از این افراد و افراد لایق‌تر استفاده نمی‌شود و یا با آن‌ها مشورت صورت نمی‌گیرد. در دولت احمدی‌نژاد دو‌نفر به عنوان وزیر امور خارجه انتخاب شدند... نفر دوم آقای صالحی بود که فرد شایسته‌ای است و در دولت حسن‌روحانی نیز به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی فعالیت کرد. توانایی‌ها و درایت وی برهمگان اثبات شده است.»‌او در همین زمینه افزوده: «در جریان مذاکرات هسته‌ای نیز هنگامی که در صنایع آب سنگین اراک بتن ریختند، صالحی از جمله کسانی بود که نسبت به این موضوع اعتراض کرد و اعتراض به‌جایی نیز انجام داد.»
روشن نیست پیروز مجتهدزاده کدام صالحی را می‌گوید که به بتن ریزی در اراک اعتراض کرد. چون صالحی سازمان انرژی اتمی، در مصاحبه با روزنامه همشهری، اصل خبر بتن ریزی در اراک را دروغ خواند! او گفت: «تصور بین المللی و فضاسازی داخل این است که صنعت هسته‌ای نابود شد و از بین رفت. اما ما نمی‌توانیم در برابر این هجمه عظیم رسانه‌ای کاری کنیم. هر چه ما حقایق را بازگو می‌کنیم باز طرف مقابل در داخل اکاذیب خود را تکرار می‌کند مثل همین سیمان ریختن در رآکتور اراک.»
و همین علی اکبر صالحی پیش از این در گفت‌وگوی ویژه خبری گفته بود که «مخزن فولادی رآکتور اراک با بتن پر می‌شود... همچنین به علت رعایت مسائل ایمنی حتی اگر مخزن با بتن پر نشود امکان استفاده مجدد از این مخزن نیست.»
و همین صالحی پیش از این در مجلس شورای اسلامی قسم جلاله خورده بود که «والله و بالله و تالله» هیچ کندی در روند هسته‌ای نخواهیم داشت!
باید دید منظور مجتهدزاده از صالحی که به بتن ریزی در اراک اعتراض کرده، کدام صالحی است! علی اکبر صالحی چندین سال در دولت احمدی نژاد وزیر خارجه بود و در دولت روحانی هم رئیس سازمان انرژی اتمی، هر کاری برای مردم ایران می‌خواست بکند، تا الان کرده است. اما نتیجه اقدامات او چه بوده است؟
جالب‌تر آنکه همه ایراد مجتهدزاده به وزیر خارجه کنونی، بلد نبودن زبان انگلیسی است: «آقای رئیسی از کسی در وزارت خارجه استفاده کرده که حتی از بدیهی‌ترین توانایی وزیر شدن یعنی تسلط بر زبان انگلیسی نیز برخوردار نیست و در این زمینه مشکل دارد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر