کد خبر: 120004
A

فرمانده ناجا: با اخلال در سیستم کارت سوخت می خواستند اتفاقات آبان ۹۸ را تکرار کنند

فرمانده ناجا درباره حادثه اخلال درسیستم کارت‌های سوخت گفت: دشمن به دنبال تکرار اتفاقات آبان ۹۸ بود که با هوشیاری و پشتیبانی فتا و با حضور به موقع و استقرار ماموران در پمپ بنزین از توطئه دشمن جلوگیری و با هوشمندی موضوع مدیریت شد.

فرمانده ناجا:  با اخلال در سیستم کارت سوخت می خواستند اتفاقات آبان ۹۸ را تکرار کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ فرمانده ناجا درباره حادثه اخلال درسیستم کارت‌های سوخت گفت: دشمن به دنبال تکرار اتفاقات آبان ۹۸ بود که با هوشیاری و پشتیبانی فتا و با حضور به موقع و استقرار ماموران در پمپ بنزین از توطئه دشمن جلوگیری و با هوشمندی موضوع مدیریت شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشور ما به دلایل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی و سیاسی مورد طمع بیگانگان است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران عزیز نهایت استفاده را می‌کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه غائله‌های غرب، جنوب و شمال غرب کشور وجنگ تحمیلی و از این دست فتنه‌ها نشانگر این است که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دست به هرنوع فتنه‌ای برای ضربه به انقلاب می‌زند تصریح کرد: خوشبختانه با هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری مردم دشمن نتوانسته دراین زمینه موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه در هرکجا آمادگی و اشراف اطلاعاتی وقدرت پیش بینی داشته باشیم می‌توانیم از ضربات دشمن جلوگیری کنیم، اظهار داشت: امروز تهدیدات به گونه‌های جدیدی تبدیل شده وباید در راستای تقویت وآمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با گونه‌های جدید و خطرناک تهدید‌ها آماده‌تر از گذشته باشیم.

اشتری به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان پس از ۲۰ سال و شکست‌های پیاپی در عراق و سوریه ازجبهه مقاومت اشاره کرد وگفت: دشمنان امروز با تغییرتاکتیک درصدد هستند تا با حربه‌های گوناگون وسایبری به اهداف خود دست یابند و این می‌طلبد که توان نظامی خود را هر چه بیشتر آماده نگهداریم.

فرمانده ناجا به هماهنگی بین قوای سه گانه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا وایادی آن نمی‌توانند ببینند که در کشور ما چنین همکاری گسترده‌ای بین قوا وجود دارد و پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز شکست دیگری متوجه آنان شد واین موضوع سبب شده تا همواره به فکر ضربه از جهات گوناگون باشند.

سردار اشتری بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها وسازمان‌ها برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل با توجه به ظرفیت‌های موجود باید بتواند از همه ظرفیت‌های خود در جهت پیشگیری از خطرات احتمالی اقدام کند.

وی با تاکید بر برگزاری رزمایش وهمایش‌ها و نیز استفاده از توان مراکز علمی پژوهشی در راستای پیشگیری از تهدیدات گفت: هراندازه بتوانیم بهتر از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم قطعا گام‌های مثبتی در جهت پیشگیری برداشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی به حادثه اخلال درسیستم کارت‌های سوخت اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تکرار اتفاقات آبان ۹۸ بود که با هوشیاری و پشتیبانی‌های فنی پلیس فتا ناجا و با حضور به موقع ماموران و استقرار آن‌ها در پمپ بنزین از این توطئه دشمن جلوگیری و با هوشمندی موضوع مدیریت شد.

وی با تاکید بر حمایت‌های لازم بیش از گذشته از سوی سازمان پدافند غیر عامل وستاد کل نیرو‌های مسلح از طرح‌های پیشگیری ناجا در زمینه پدافند غیر عامل، اظهار داشت: نیروی انتظامی در این زمینه با تهیه نقشه راه و ابلاغ آن به کلیه استان‌ها خواهان در اولویت قرار دادن این موضوع است که خوشبختانه در سال‌های اخیر روند مناسبی در پیش گرفته شده است.

سردار اشتری با اشاره بر لزوم آموزش‌های لازم در زمینه پدافند غیر عامل تصریح کرد: هرچه دراین زمینه موفق‌تر عمل کنیم ازیک سو برای خود مجموعه نیروی انتظامی مفید است و از سوی دیگر می‌تواند از زیرساخت‌های کشور که بسترساز تهدید کشور برای دشمنان باشد حفاظت کند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر