کد خبر: 120066
A

ارمنستان: دنبال کاهش عوارض گمرکی برای کامیون‌های ایرانی هستیم

وزیر امور اقتصادی ارمنستان امروز پنجشنبه گفت کشورش به همراه ایران «آزادسازی دوجانبه تراتزیت و حمل و نقل جاده‌ای» را بررسی می‌کنند. وزیر امور اقتصادی ارمنستان در جلسه‌ای در پارلمان این کشور تأکید کرد ایروان دنبال کاهش عوارض گمرکی برای کامیون‌های ایران است.

ارمنستان: دنبال کاهش عوارض گمرکی برای کامیون‌های ایرانی هستیم

به گزلرش سایت دیده بان ایران: وزیر امور اقتصادی ارمنستان امروز پنجشنبه گفت کشورش به همراه ایران «آزادسازی دوجانبه تراتزیت و حمل و نقل جاده‌ای» را بررسی می‌کنند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی ارمنستان «واهان کروبیان» در جلسه امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان‌ماه/۳ نوامبر) در پارلمان تصریح کرد ایروان به دنبال کاهش عوارض گمرکی برای کامیون‌های ایرانی است که وارد خاک ارمنستان می‌شوند.

او گفت: «رایزنی‌ها در این زمینه رو به پیشرفت هستند. خودروهای ارمنی می‌توانند وارد خاک ایران شوند و از بند عباس در خلیج فارس محموله‌هایشان را عبور دهند. در عوض، ما هم عوارض گمرکی را برای خودروهای ایران کاهش می‌دهیم. در خصوص این یادداشت تفاهمی حاصل شده است.»

کروبیان همچنین یادآوری کرد در ماه مه میلادی سال جاری در خصوص این موضوع با محمد اسلامی، وزیر راه و توسعه شهری جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر