کد خبر: 120083
A

باشگاه السد رسما جدایی ژاوی را تایید کرد / هرناندز سرمربی جدید بارسلونا شد

بعد از کش و قوس‌های فراوان ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد. باشگاه السد نوشت: پس از پرداخت فسخ قرارداد ژاوی، توافق بین السد و باشگاه بارسلونا بر سر انتقال این سرمربی انجام شد.

باشگاه السد رسما جدایی ژاوی را تایید کرد / هرناندز سرمربی جدید بارسلونا شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از کش و قوس‌های فراوان ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد.

چندی پیش و بعد از دو شکست تلخی که بارسلونا طی یک هفته مقابل رئال مادرید و رایو وایکانو تجربه کرد، بالاخره صبر سران این باشگاه به پایان رسید و رونالد کومان بعد از حدود یک سال و نیم از هدایت بلوگرانا برکنار شد؛ موضوعی که از ابتدای فصل نیز گمانه زنی هایی در مورد آن وجود داشت اما نهایتاً در این مقطع به شکل رسمی اتفاق افتاد.

بعد از برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی بعدی بلوگرانا قوت گرفت. با این حال طی روزهای اخیر اکثر گزارش ها حاکی از آن بود که سران باشگاه کاتالانی و در راس آنها خوان لاپورتا ژاوی را بهترین گزینه می دانند و قصد دارند این اسطوره بارسا را به عنوان سرمربی به نوکمپ بازگرداند.

در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره موضع باشگاه السد در رابطه با جدایی ژاوی هرناندز مطرح شد. با این حال چند شب پیش مدیر باشگاه السد صحبت های نگران کننده ای درباره ژاوی انجام داد و اعلام کرد که آنها اجازه جدایی او را صادر نخواهند کرد؛ جایی که ترکی آل علی، مدیر السد در این باره گفت: " ما از ملاقات اعضای بارسا استقبال می کنیم اما موضع باشگاه از اول مشخص بوده است. ما به سرمربی‌مان، ژاوی کاملاً متعهد هستیم و نمی‌توانیم در این مقطع از فصل او را نادیده بگیریم(از دست بدهیم.)"

با این حال چند ساعت بعد و پس از دیدار السد برابر الدحیل ژاوی به نوعی موضع خود را اعلام و تاکید کرد که می خواهد به بارسلونا برگردد. او گفت: "من بسیار خوشبین هستم. هر دو باشگاه در حال مذاکره هستند. مذاکرات را به مدیریت دو باشگاه می‌سپارم. با این حال آنها خواسته من را می‌دانند. هر دو باشگاه موضع من را می دانند و امیدوارم این موضوع سریع تر حل شود. یک مربی که به بارسلونا می‌رود لازم نیست وفادار باشد بلکه باید روحیه مثبت را به این تیم برگرداند. قطعا بازگشت به بارسلونا جذاب خواهد بود و مانند بازگشت به خانه هیجان انگیز است. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. چند روز است که با بارسلونا در تماس هستم و همه چیز آماده است."

 

بعد از این اظهار نظر ژاوی مذاکرات بین السد و بارسلونا وارد فاز جدیدی شد و تصاویری نیز منتشر شد که نشان می داد سران دو باشگاه با یکدیگر شام هم خورده اند تا در نهایت بازگشت اسطوره بلوگرانا به نوکمپ قطعی به نظر برسد.

، باشگاه السد دقایقی پیش در خصوص انتقال ژاوی به بارسلونا بیانیه‌ای داد و از توافق با لاپورتا نوشت.

باشگاه السد نوشت: پس از پرداخت فسخ قرارداد ژاوی، توافق بین السد و باشگاه بارسلونا بر سر انتقال این سرمربی انجام شد. ما با بارسلونا در ادامه راه همکاری خواهیم شد. ژاوی بخشی مهم از تاریخ باشگاه السد است و برای او در بارسلونا آرزوی موفقیت داریم.

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که امروز قرارداد ژاوی با بارسلونا رسمی خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر