کد خبر: 120167
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه/ اصلاح طلبان از تنبیه آمریکا توسط سپاه ناراحت شده اند

خبرگزاری فارس ضمن انتقاد شدید از مواجه برخی اصلاح طلبان به تنش اخیر بین سپاه و ارتش آمریکا مدعی شد: ممکن است در داخل یک خانواده، اختلاف یا کدورتی بین تعدادی از اعضا وجود داشته باشد، با این حال به‌هنگام دست‌درازی دزد، همه کدورت‌ها کنار رفته و در مقابله با تجاوز دشمن، متحد شد.

خبرگزاری نزدیک به سپاه/ اصلاح طلبان از تنبیه آمریکا توسط سپاه ناراحت شده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان «ناراحتی از تنبیه دزد نفت کشور/ نسخه جدید آمریکادوستی برخی اصلاح‌طلبان» ضمن اشاره به رویارویی اخیر سپاه با ارتش آمریکا نوشت:

می‌توان قرائتی متفاوت از نگاه حاکمیت به مسائل کشور داشت و آن را ابراز کرد. حتی می‌توان در سیاست خارجی و نحوه تعامل با دشمن، نظر متفاوتی را مطرح کرد و حول آن بحث و تبادل نظر کرد، امّا با این وجود، در وقت پیروزی ملّی و کسب افتخار بین‌المللی کشور، خوشحال بود و با مردم جشن گرفت.

ممکن است در داخل یک خانواده، اختلاف یا کدورتی بین تعدادی از اعضا وجود داشته باشد، با این حال به‌هنگام دست‌درازی دزد، همه کدورت‌ها کنار رفته و در مقابله با تجاوز دشمن، متحد شد. نمی‌شود از تنبیه دزد و بیرون راندن آن، ناراحت بود و به‌جای دفاع از خانواده، برای متجاوز دلسوزی کرد!

امّا این روزها برخی چهره‌های وابسته به جریان غربگرای کشور، روش دوم را در پیش گرفته‌اند و نه‌تنها از افتخارآفرینی نیروهای مسلّح کشور در باز پس گیری نفت کشور و شکست دادن ناوشکن‌های آمریکایی که به حمایت از سارق برخاسته بودند، خوشحال نشده‌اند، بلکه با نیش و کنایه و خفیف شمردن دلاورمردی حافظان امنیت کشور، ناراحتی خود را از مقابله با دشمن متجاوز ابراز کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر