کد خبر: 120255
A

اقدام نابهنجار جو بایدن در یک دیدار دیپلماتیک اطرافیان وی را شوکه کرد!

روزنامه انگلیسی زبان دیلی‌میل چاپ بریتانیا به نقل از یک منبع نوشت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در جریان دیدار با کامیلا همسر شاهزاده چارلز در حاشیه اجلاس تغییرات اقلیمی در گلاسکو، باد شکم‌‌اش را رها کرده است بنابر ادعای این رسانه انگلیسی زبان، باد شکم بایدن «طولانی و بلند بود و نادیده گرفتن آن غیرممکن بود» همین موضوع سبب خنده اطرافیان شده است. تعدادی از پزشکان از جمله رونی جکسون،پزشک سابق کاخ سفید پیشتر نسبت به سلامت عقلی جو بایدن به دلیل کهولت سن و رفتارهای ناهنجار وی هشدار داده بودند.

اقدام نابهنجار جو بایدن در یک دیدار دیپلماتیک اطرافیان وی را شوکه کرد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه انگلیسی زبان دیلی‌میل چاپ بریتانیا به نقل از یک منبع نوشت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در جریان دیدار با کامیلا همسر شاهزاده چارلز در حاشیه اجلاس تغییرات اقلیمی در گلاسکو، باد شکم‌‌اش را رها کرده  است بنابر ادعای این رسانه انگلیسی زبان، باد شکم بایدن «طولانی و بلند بود و نادیده گرفتن آن غیرممکن بود» همین موضوع سبب خنده اطرافیان شده است. 

تعدادی از پزشکان از جمله  رونی جکسون،پزشک سابق کاخ سفید پیشتر نسبت به سلامت عقلی جو بایدن به دلیل کهولت سن و رفتارهای ناهنجار وی هشدار داده بودند. چندی پیش چند نماینده سنا خواستار بررسی سلامت عقلی رئیس جمهور آمریکا شدند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر