کد خبر: 120507
A

نماینده مجلس: طرح محدودیت تردد شبانه نتیجه‌ای جز تنگ‌تر کردن معیشت مردم نداشته است

عضو هیات رئیسه مجلس طی تذکری به رئیس جمهور گفت: طرح محدودیت تردد شبانه دستاوردی جز تنگ تر کردن معیشت مردم نداشته است و رئیس جمهور در خصوص دستاوردهای این محدودیت اطلاع رسانی کند.

نماینده مجلس: طرح محدودیت تردد شبانه نتیجه‌ای جز تنگ‌تر کردن معیشت مردم نداشته است

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اشاره به مصوبه دولت قبل در ستاد کرونا در خصوص ایجاد محدودیت های تردد شبانه، گفت: تاکنون در خصوص ایجاد محدودیت در تردد شبانه هیچ خروجی به مردم داده نشده است. در صورتی که جرائم آن در شرایطی که مردم با مشکلات سخت معیشتی مواجه هستند مشکلات را بیشتر کرده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور در این مورد اطلاع رسانی کرده و یا اینکه اعلام کند این منع تردد شبانه چه تاثیری در کاهش کرونا داشته است تا مردم بیش از این جریمه نشوند.

وی ضمن تقدیر از رئیس جمهور برای درنظر گرفتن استان های محروم خوزستان و سیستان و بلوچستان برای اولین سفر استانی خود، اظهار کرد: سوال مردم این است که مصوبات این سفرهای استانی رئیس جمهور چیست؟ نکند تنها این استان ها به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی انتخاب شوند و بعد در عمل و تعیین اعتبارات اتفاقی برای آن ها نیفتد.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به آب گرفتگی شهرهای استان خوزستان، گفت: در این خصوص اقدام عملی انجام شود و با تامین اعتبار آب کشاورزی برای کشت پاییزه در نظر گرفته شود./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر