کد خبر: 120520
A

نماینده مجلس: به مخبر هم گفتم برخی وزراء امروز حتی ۵۰ رای هم نمی آورند

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در دریای عمان و در مواجهه با دزدی دریایی آمریکا اظهار داشت: حماسه غرورآفرین سپاه پاسداران در دریای عمان برای ملت ایران و آزدیخواهان جهان غرور آفرید. وی در ادامه به مسأله شفافیت آراء نمایندگان و طرح مجلس در این خصوص اشاره کرد و خطاب به رئیس جلسه گفت: این طرح باید امروز در دستورکار قرار می‌گرفت؛ این طرح مطالبه مردم است و باید این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.

نماینده مجلس: به مخبر هم گفتم برخی وزراء امروز حتی ۵۰ رای هم نمی آورند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس  در تذکر شفاهی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در دریای عمان و در مواجهه با دزدی دریایی آمریکا اظهار داشت: حماسه غرورآفرین سپاه پاسداران در دریای عمان برای ملت ایران و آزدیخواهان جهان غرور آفرید.

وی در ادامه به مسأله  شفافیت آراء نمایندگان و طرح مجلس در این خصوص اشاره کرد و خطاب به رئیس جلسه گفت: این طرح باید امروز در دستورکار قرار می‌گرفت؛ این طرح مطالبه مردم است و باید این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وزرا به رفتار و گفتار نمایندگان توجهی ندارند، تصریح کرد: برخی وزرا که در اینجا 250 تا 270 رأی گرفتند اگر امروز برای آنها رأی گرفته شود 50 رأی هم نمی‌آورند. این نکته را دیروز به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور هم گفتم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر