کد خبر: 120552
A

مرد مسلح اینستاگرام بازداشت شد+تصاویر

سرهنگ پرویز نظریرئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه با گذاشتن عکس‌های متعدد از کلت، کلاشینکف، مسلسل سبک و ... در اینستاگرام به قدرت‌نمایی و قلدری پرداخته بود بازداشت شد

مرد مسلح اینستاگرام بازداشت شد+تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی قدرت‌نمایی و کری‌خوانی می‌کرد.

سرهنگ پرویز نظری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: فردی از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه با گذاشتن عکس‌های قدرت‌نمایی در فضای مجازی کری خوانی می کرد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی عصر روز گذشته با شناسایی محل اختفای این قلدرفضای مجازی  در یک عملیات غافلگیرانه وی را در یکی از محلات حاشیه کرمانشاه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهم از اشرار سابقه دارد می‌باشد، افزود: از دیگر اتهامات وی مظنون به قتل یکی از شهروندان می‌باشد که موضوع توسط پلیس در دست بررسی است.

نظری با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، متذکر شد: اقدامات اوباش‌گرانه و کری‌خوانی‌های اوباش در فضای مجازی نیز توسط مرکز رصد پلیس، رصد می‌شود و با افرادی که بخواهند در فضای مجازی تهدید، فحاشی، ایجاد رعب و وحشت و با سلاح سرد یا گرم قدرت‌نمایی کنند، به شدت برخورد می‌کنیم.

بازداشت هفت‌تیرکش اینستاگرامی/ عکس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر