کد خبر: 120605
A

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی

با پایان یافتن مهلت ثبت نام فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود برای اطلاع از نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ و مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو باکد پیگیری و کد ملی با سایت دیده بان ایران همراه باشید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  چهار محصول رانا پلاس، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ دو  ایران خودرو برگزار می شود و اسامی برندگان ایران خودرو در امروز 22 آبان منتشر خواهد شد همچنین جزئیات مراسم قرعه کشی ایران خودرو و همچنین لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری و همچنین قیمت محصولات ایران خودرو را در ادامه این خبر نیز می توانید مشاهده نمایید. در  این مرحله از فروش فوری ایران خودرو 4 محصول عرضه شده با سند آزاد و بدون رهن یکساله عرضه خواهند شد. 

در ادامه لینک  اسامی برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو 4 محصول رانا پلاس، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ دو را با قیمت جدید عرضه را می آوریم.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی ابتدا فیلتر شکن خود را خاموش سپس (اینجا) کلیک مراجعه نمائید به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر