کد خبر: 120608
A

نماینده مجلس: موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر دارد

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر و کار کارشناسی دقیق‌تر دارد و شتاب‌زده نمی‌توان در این باره تصمیم گرفت.

نماینده مجلس: موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ رحمت‌الله فیروزی درباره احتمال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، اظهار کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تصمیم دولت است و بیشتر به این دلیل اتخاذ شده است که از فساد و رانت جلوگیری شود و برای از دست نرفتن قدرت خرید مردم یارانه بیشتری به آنان بدهند. البته نظرات متفاوتی در این باره وجود دارد که امیدواریم تصمیم گیرندگان منافع عمومی کشور و مردم را لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هنوز قطعی نشده است، گفت: فعلاً لایحه این طرح به مجلس ارائه شده است، اما هنوز به تصویب خانه ملت نرسیده است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: معتقدم بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر و کار کارشناسی دقیق‌تر دارد و شتاب‌زده نمی‌توان در این باره تصمیم گرفت.

فیروزی خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور نیاز به تحول دارد که با روی کار آمدن دولت جدید امیدواریم این مهم رخ دهد. هنوز زود است که بخواهیم درباره عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم نظر بدهیم و رئیس‌جمهور قول داده که اقتصاد کشور با کسب درآمدهای بیشتر بهبود پیدا کند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر