کد خبر: 120615
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه: اصلاح‌طلبان از عدم داشتن عقل سیاسی رنج می برند

ارگان رسانه ای سپاه نوشت: جریان غرب‌‌گرا و اصلاح‌طلب نشان داده که نه تنها از عدم داشتن عقل سیاسی در رنج است بلکه گرفتار نوعی خودزنی سیاسی شده است و به‌جای محکوم کردن آمریکا که حتی حاضر به جبران عهدشکنی چند سال گذشته خود در توافق هسته‌ای نیست، از جمهوری اسلامی ایران که با وجود عدم لغو تحریم‌ها در توافق باقی مانده است، می‌خواهند که از درون برجام به برجام بازگردد.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: اصلاح‌طلبان از عدم داشتن عقل سیاسی رنج می برند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران درخصوص مذاکرات برجام و نقش اصلاح طلبان نوشت: 2 ماه پیش از شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400، آنان در قالب جبهه اصلاحات ایران نامه‌ای ملتمستانه به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا نوشتند و از او خواستند که به برجام بازگردد. هرچند که به عقیده تحلیلگران سیاسی، این نامه در جهت بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی نوشته شده بود تا در خرداد 1400 موثر باشد که موفقیت‌آمیز نبود.

حالا جبهه اصلاحات ایران که ریاست آن بر عهده بهزاد نبوی معروف به چریک در آستانه مذاکرات دوباره ایران با 1+5 بیانیه ای را منتشر کرده و طی آن از مسئولان جمهوری اسلامی ایران خواسته است به برجام برگردند!

آنها در این نامه تصریح کرده‌اند: در شرایطی که ملّت ایران با مشکلات طاقت‌فرسای اقتصادی و معیشتی دست به گریبان است، هرگونه درنگ در بازگشت به برجام، جز خسارت برای کشور و ملّت به بار نخواهد آورد.

ظاهرا اصلاح‌طلبان پس از آنکه از بازگشت آمریکا به تعهدات سال 2015 خود در برجام ناامید شده‌اند، تصور کرده‌اند که چون ایران از برجام خارج شده، اندک منافع برجام به ایران نمی‌رسد، این در حالی است که در دولت اصولگرای سید ابراهیم رئیسی هم هیچوقت صحبتی از خروج برجام نشد، فقط مسئولان سیاست خارجی این دولت، تأکید کرده‌اند که تداوم اجرای تعهدات ایران منوط به اجرای تعهدات متقابل از سوی آمریکاست که از سال 1997 اجرا نشده است.

اکنون جریان غرب‌‌گرا و اصلاح‌طلب نشان داده که نه تنها از عدم داشتن عقل سیاسی در رنج است بلکه گرفتار نوعی خودزنی سیاسی شده است و به‌جای محکوم کردن آمریکا که حتی حاضر به جبران عهدشکنی چند سال گذشته خود در توافق هسته‌ای نیست، از جمهوری اسلامی ایران که با وجود عدم لغو تحریم‌ها در توافق باقی مانده است، می‌خواهند که از درون برجام به برجام بازگردد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر