کد خبر: 120723
A

روح‌الامینی: رد فوریت لایحه حذف ارز۴۲۰۰ تومانی طبیعی نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در رفتار و گفتار خود دقت کنند و به جای نمک پاشیدن بر زخم مردم با آنان همدردی کنند.

روح‌الامینی: رد فوریت لایحه حذف ارز۴۲۰۰ تومانی طبیعی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: ما مسئولان در شرایط فعلی کشور باید در رفتار و گفتار خود دقت بیشتری داشته باشیم و به جای نمک بر زخم مردم پاشیدن، باید با آنان همدردی کنیم.

وی بیان کرد: لازم است تریبون‌های مهمی مانند رسانه ملی و نماز جمعه، پناهگاه مردم و محلی برای وحدت بین مردم و مسئولان باشد. همه مسئولان نظام در یک کشتی نشسته اند و البته افراط و تفریط در ارتباط بین دولت و مجلس شایسته نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رأی به همه گزینه‌های کابینه و رد فوریت لایحه درخواستی امروز دولت هیچ کدام طبیعی نیست. دولت باید شرایط حمایتی آحاد نظام را ارج نهد و از آن استفاده کند.

روح الامینی تأکید کرد: بی شک توجه به شایستگی افراد باید مورد توجه قرار گیرد و این مسئله مهمتر از نسبت‌های فامیلی و خانوادگی است و باید جوانان انقلابی را امیدوار کرد.

وی افزود: باید قدر نیرو‌های انقلاب را در سراسر کشور بدانیم و نباید به آنان بی تفاوتی شود. ما باید شرایط بهتری را برای مردم رقم بزنیم تا وضعیت زندگی آنان بهبود پیدا کند./ خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر