کد خبر: 120739
A

نوری قزلجه: پخش زنده جلسات کمیسیون مشترک طرح صیانت توسط صداوسیما یک مطالبه ملی است

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی خواستار پخش زنده جلسات این کمیسیون توسط صداوسیما شد.

نوری قزلجه: پخش زنده جلسات کمیسیون مشترک طرح صیانت توسط صداوسیما یک مطالبه ملی است

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد در مجلس و عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی  در رابطه با روند برگزاری جلسات این کمیسیون و همچنین پخش زنده جلسات، گفت: جلسات کمیسیون از ابتدای آغاز به کار به صورت دو نوبت برگزار می‌شود. طی چند جلسه ابتدایی ترکیب هیات رئیسه انتخاب و بعد آیین‌نامه داخلی کمیسیون به تصویب اعضاء رسید.

وی ادامه داد: در رابطه با پخش زنده جلسات کمیسیون از صداوسیما می‌خواهیم که براساس ظرفیت ایجاد شده در آئین‌نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، نسبت به پوشش مستقیم جلسات این کمیسیون اقدام کند.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی همچنین بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مورد بحث و حساسیتی که جامعه نسبت به آن دارد، پخش زنده جلسات کمیسیون یک مطالبه ملی است و به عقیده من خوب است که صداوسیما نسبت به پخش زنده آن از طریق یکی از شبکه های سراسری رادیویی یا تلویزیونی اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: البته این جلسات اکنون از طریق یک شبکه اینترنتی و یکی از صفحات مجازی خبرگزاری مجلس پخش می‌شود اما پخش آن از رسانه ملی توسط صداوسیما خواست عموم مردم است./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر