کد خبر: 12075
A
حجت الاسلام مازنی به نقل از آیت الله هاشمی:

فقاهت سید حسن خمینی در منزل آیت الله یزدی تایید شده بود

عضو فراکسیون امید از ناراحتی آیت‌الله یزدی از ردصلاحیت آیت الله سیدحسن خمینی به نقل از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روایت می‌کند.

فقاهت سید حسن خمینی در منزل آیت الله یزدی تایید شده بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام احمد مازنی طی مصاحبه ای به دیداری که پس از انتخابات با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشت، اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که ایشان مطرح کردند، گلایه‌ای بود که از برخورد با تائید صلاحیت سیدحسن آقا شده بود. در بین فقهای شورای نگهبان خیلی از این فقهای بزرگواری که شاید مردم فکر می‌کردند نظرشان این بود که سیدحسن آقا ردصلاحیت شود، به صورت جدی معتقد بودند که سیدحسن آقا باید تائید صلاحیت شود و گلایه‌مند بودند از اینکه آنچه این عزیزان می‌خواستند، محقق نشد.

وی افزود: آقای هاشمی می‌گفتند که امتحان هم انجام شد ولی نه به صورت کتبی بلکه آیت‌الله یزدی از حسن آقا به منزلشان دعوت کردند و در آنجا با ایشان مباحثه‌ای داشتند و گفتند که به نظر من ایشان فقیه است و از اینکه برخی از اعضای دیگر با این کار ایشان همراهی نکردند، خیلی ناراحت شدند. فقط آیت‌الله یزدی هم نبودند، آیت‌الله مومن و خیلی از آقایان دیگر هم همین اعتقاد را داشتند. البته الان قصد ندارم به این بحث دامن بزنیم ولی از جمله مطالبی بود که ایشان مطرح کردند. کلا گله مند بودند ولی در عین حال توصیه به آرامش و امید به آینده می‌کردند و اینکه هیچوقت نباید از تلاش برای رسیدن به وضع بهتر ناامید شویم.

منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر