کد خبر: 120792
A

تایید خبر دیده بان ایران/ آخرین وضعیت «پرواز همای» پس از بستری در بیمارستان تشریح شد

پرواز همای به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های رشت بستری شده است و بنا به اعلام نظر پزشکان حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

تایید خبر دیده بان ایران/ آخرین وضعیت «پرواز همای» پس از بستری در بیمارستان تشریح شد

به گزارش دیده بان ایران؛ معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به بستری شدن پرواز همای -از خوانندگان مطرح سنتی کشور - در یکی از بیمارستان های استان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اعلام کرد: حال عمومی پرواز همای مساعد گزارش شده است.

سیدامیر مصباح شامگاه یکشنبه افزود: همای به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های رشت بستری شده است و بنا به اعلام نظر پزشکان حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

گفتنی است دیده بان ایران صبح روز گذشته خبر بستری شدن و درگیری ریه این خواننده سرشناس کشورمان را به کرونا منتشر کرده بود.

سعید جعفرزاده احمدسرگورابی با نام هنری پرواز همای متولد شهر احمدسرگوراب از توابع شهرستان شفت واقع در غرب گیلان است. او خواننده موسیقی سنتی ایرانی است همراه با گروه مستان که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، به اجرای کنسرت می‌پردازد. او ترانه‌هایی را به زبان‌های گیلکی و تالشی نیز اجرا کرده و اپراهایی را هم به‌روی صحنه برده‌است./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر