کد خبر: 120801
A

حال دو تن از مصدومان زلزله بندرعباس وخیم است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: حال دو تن از مصدومان زلزله بندرعباس وخیم است.

حال دو تن از مصدومان زلزله بندرعباس وخیم است

به گزارش دیده بان ایران؛ مهرداد حسن‌زاده صبح امروز  در بندرعباس اظهار کرد: با ارزیابی کامل تمامی روستا‌های محدوده ۳۵ کیلومتری از کانون زلزله، مشخص شد که موردی از فوتی در این مناطق نداشته‌ایم.

وی افزود: مصدومان این دو زلزله که شمار آنان به بیش از ۸۰ نفر رسیده عمدتا بدلیل ترس از زلزله و پس از آن دچار مصدومیت و یا عارضه شده‌اند که بیشتر ناشی از ترس از شدت زلزله بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین از وخامت حال دو نفر از مصدومان زلزله بندرعباس خبر داد و بیان داشت: یکی از مصدومان بدلیل سقوط از داربست در ارتفاع و دیگری نیز بدلیل استرس شدید ناشی از باقی ماندن در آسانسور در زمان زلزله دچار عارضه شده که اکنون در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

حسن‌زاده در مورد میزان دقیق خسارات نیز گفت: برآورد‌ها آن است که بیش از ۳ هزار منزل مسکونی از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده‌اند، اما اکیپ‌های بیناد مسکن از صبح فردا در منطقه به ارزیابی دقیق خواهند پرداخت. همچنین در زمینه راه‌های مواصلاتی نیز خساراتی جدی به برخی محور‌ها وارد شده و ریزش کوه نیز در موارد متعددی داشته‌ایم که لازم است میزان خسارات این بخش نیز به طور دقیق پایش شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر