کد خبر: 120812
A

مجتبی شاکری: برخی احزاب اصل فتنه و به هم ریختن مملکت هستند/ ما باید فدای نظام بشویم

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تمام مشکلات کشور باید در احزاب بروز پیدا کند و مشکلات کشور هم مربوط به کار احزاب است. وقتی عده‌ای در احزاب سردمدار شورش هستند خود زنی نظام است که بخواهد به نوعی آن‌ها را در سبد حمایت خودش قرار دهد.

مجتبی شاکری: برخی احزاب اصل فتنه و به هم ریختن مملکت هستند/ ما باید فدای نظام بشویم

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره نحوه تخصیص یارانه احزاب اظهار کرد: اینکه دولت به رفع برخی از نیاز‌های احزاب کمک کند به طور کلی مطلوب است، زیرا احزاب اجازه فعالیت اقتصادی ندارند و اتخاذ یک سری از تصمیمات نیاز به برگزاری جلسات و گردهمایی‌هایی دارد که هزینه بر است.  

وی در ادامه بیان کرد: این نیاز وجود دارد، ولی در مجموع دادن یارانه به احزاب اصلا وجود خارجی ندارد. وزارت کشور دولت قبل هیچ یارانه‌ای به ما تعلق نگرفت. آخرین باری که یارانه احزاب به جمعیت ایثارگران تعلق گرفت سال ۹۷ بود، ولی از این تاریخ به بعد هیچ یارانه‌ای به ما پرداخت نشده است.  

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: اسم یارانه احزاب از آنچه در واقعیت وجود دارد بزرگ‌تر است. آبروریزی یارانه احزاب از منافع مادی که برای ما داشته خیلی بیشتر است و اگر دولت و وزارت کشور اگر نمی‌خواهند یارانه بدهند اعلام کنند و اگر هم می‌خواهند این یارانه را پرداخت کنند یک منطق داشته باشند و این یارانه را منظم پرداخت کنند.  

شاکری با بیان اینکه پرداخت این یارانه نه منظم است و نه عدد  و رقم منطقی دارد ادامه داد: ما هم اکنون بر اساس حق عضویت از اعضا مبالغی را دریافت می‌کنیم، ولی وقتی بخواهیم یک گردهمایی و یا کنگره‌ای برگزار کنیم به دلیل هزینه‌ بالای آن، با استفاده از خیرین و یا افرادی که نذری دارند و می‌خواهند در این راه هزینه‌ای بکنند، این مراسم‌های حزبی را برگزار می‌کنیم وگرنه دوستان ما همه جانباز هستند و قدرت پرداخت هزینه‌های این چنینی را ندارند.  

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید فدای نظام بشویم، همه ملت پای این اندیشه‌ها ایستاده اند و احزاب هم باید خودشان را فدای ملت کنند، ولی در حال حاضر عده‌ای در احزاب هستند که اصل فتنه و اصل به هم ریختن مسائل مملکت این‌ها هستند.  

وی افزود: وقتی رهبری اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت را مطرح می‌کنند آن‌ها بحث بوسیدن پنچه گرگ را مطرح می‌کنند و اعلام می‌کنند که باید کدخدا را راضی کنیم. حزبی که مقابل خواست ملت و نظام ایستاده، چه تحزبی است که نظام باید آن‌ها را قبول کند؟

وی با بیان اینکه نظام باید مطابق خواست مردم و مطالبات مردم به احزاب بها بدهد ادامه داد:  تمام مشکلات کشور باید در احزاب بروز پیدا کند و مشکلات کشور هم مربوط به کار احزاب است. وقتی عده‌ای در احزاب سردمدار شورش هستند خود زنی نظام است که بخواهد به نوعی آن‌ها را در سبد حمایت خودش قرار دهد.   YJC

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر