کد خبر: 120855
A

پسر قذافی رد صلاحیت شد

روسیا الیوم: کمیسیون عالی انتخابات لیبی امروز دوشنبه اعلام کرد که «سیف الاسلام قذافی» پسر معمر قذافی رهبر سابق لیبی که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید شده بود، رد صلاحیت شده است.

پسر قذافی رد صلاحیت شد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از روسیا الیوم، کمیسیون عالی انتخابات لیبی امروز دوشنبه اعلام کرد که «سیف الاسلام قذافی» پسر معمر قذافی رهبر سابق لیبی که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید شده بود، رد صلاحیت شده است.

کمیسیون عالی انتخابات لیبی رد صلاحیت سیف الاسلام قذافی را در بیانیه ای در صفحه رسمی خود در فیس بوک اعلام کرد.

خبرگزاری رویترز روز گذشته گزارش داد که «سیف الاسلام قذافی» پسر سرهنگ«معمر قذافی» رهبر سابق لیبی  کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری لیبی که قرار است در ماه دسامبر آینده برگزار شود را اعلام کرد.

سیف الاسلام قذافی مدارک خود برای کاندیداتوری در انتخابات را در شعبه کمیسیون عالی انتخابات لیبی در شهر «سبها» در جنوب غرب این کشور ارائه کرد.

یکی از مسئولان کمیسیون عالی انتخابات در لیبی ثبت درخواست سیف الاسلام قذافی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری لیبی را تأیید کرد.

پیش از این کمیسیون عالی انتخابات لیبی هفتم نوامبر اعلام کرد که ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان آغاز شده است.

پذیرش ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری تا 22 نوامبر ادامه پیدا می کند و پذیرش درخواست ها برای کاندیداتوری انتخابات پارلمانی تا 7 دسامبر ادامه پیدا می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر