کد خبر: 120899
A
در نشست خبری سخنگوی دستگاه قضاء مطرح شد:

حکم «بیژن قاسم‌زاده» در بخش ارتشا توسط دیوان عالی نقض شده است

ذبیح الله خداییان می گوید: یکی از جرائم ارتکابی بیژن قاسم زاده جرم ارتشا بود که پرونده در این بخش در دیوان عالی کشور نقص تحقیقاتی دارد و رأی نقض شده و به دادگاه صادرکننده حکم عودت داده شده و دادگاه امروز در حال تکمیل تحقیقات و استماع اظهارات شهود است.

حکم «بیژن قاسم‌زاده» در بخش ارتشا توسط دیوان عالی نقض شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ ذبیح الله خداییان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت رحلت حضرت فاطمه معصومه، اظهار کرد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج حسن تهرانی مقدم را که به حق، ایشان پدر موشکی ایران اسلامی هستند و اگر امروز ما از عزت و اقتدار برخوردار هستیم، مرهون خون شهداست؛ امیدوارم خداوند توفیق دهد که امانتدار خوبی برای شهدا باشیم.

خداییان در خصوص آخرین وضعیت پرونده بیژن قاسم‌زاده نیز گفت: ایشان قبلاً محکوم شده بود؛ یکی از جرائم ارتکابی جرم ارتشا بود که پرونده در این بخش در دیوان عالی کشور نقص تحقیقاتی دارد و رأی نقض شده و به دادگاه صادرکننده حکم عودت داده شده و دادگاه امروز در حال تکمیل تحقیقات و استماع اظهارات شهود است.

وی اضافه کرد: قسمت دیگر از حکم صادر کننده نقض بلاارجاع بوده که بر این اساس در دیوان عالی نقض شده و بدلیل اینکه نقض بلاارجاع شده حکمی که صادر شده بدون رعایت تعدد جرم باید باشد و بعد از تکمیل تحقیقات و صدور حکم و اگر اعتراضی شود به دیوان ارسال می شود والا حکم اجرا خواهد شد.

گفتنی است چند روز پیش احمدرضا عابدزاده عکسی از یک مراسم دورهمی منتشر کرد که خبرساز شد چرا که بیژن قاسم زاده قاضی جنجالی پیشین دادگستری یکی از حاضران در این عکس بود. کسی که شاید مهمترین تصمیم قضایی‌اش صدور دستور فیلتر تلگرام باشد یا دست کم این روزها بیشتر با آن شناخته می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر