کد خبر: 120922
A

بیژن نوباوه: قوه قضاییه باید حوادث آبان ۹۸ را عادلانه و منصفانه بازخوانی کند

نماینده مردم تهران در مجلس انقلابی گفت: قوه قضاییه باید حوادث آبان ۹۸ را عادلانه و منصفانه بازخوانی کند تا مقصرین مشخص شود تا به اعمالشان برسند و همچنین این اتفاق سبب شود که دیگر شاهد چنین وقایعی در کشور نباشیم

بیژن نوباوه: قوه قضاییه باید حوادث آبان ۹۸ را عادلانه و منصفانه بازخوانی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث آبان ۹۸ و اعتراضات بنزینی، اظهار داشت: حوادث آبان ۹۸ زنگ خطری بود برای مسئولین بی تفاوت و بی برنامه کشور که اگر برنامه ای برای حل مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی نداشته باشند چنین اتفاقاتی برایشان رخ خواهد داد.

نوباوه ادامه داد: رفتاری که دولت قبل از خود نشان داد، کاملا غیر مسئولانه بود زیرا از اظهارات خود دولتمردان هم مشخص بود که تصمیمات در کجا گرفته و چگونه عملیاتی شد؛ حتی بعد از اتفاقات هم رییس جمهور از خود سلب مسئولیت کرد تا مقصر شناخته نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رفتاری که رییس جمهور قبل درباره گرانی بنزین انجام داد به نوعی نشان دهنده بی برنامه بودن دولت وقت بود. همچنین به نظر بنده این اتفاق هدایت شده بود و از چنین مسئله ای نمی توان آنقدر ساده انگارانه عبور کرد.

نوباوه تصریح کرد: یک بار دیگر نیز چنین اتفاقی در آبان امسال در رابطه با بنزین صورت گرفت ولی شاهد بودیم که یک مدیریت درستی انجام شد تا فاجعه ای همانند ۹۸ اتفاق نیفتد؛ حتی در زمان دولت نهم و دهم نیز چنین اتفاقی حتی گسترده تر رقم خورد ولی شاهد بودیم در آن زمان با توجیه درست مردم هیچ اتفاق ناگواری صورت گرفته نشد.

وی افزود: زمانی که با مردم صادقانه صحبت شود، مردم نیز از آن سیاست حمایت خواهند کرد اما اگر همانند دولت قبل پشت پرده تصمیمات گرفته شود نتیجه‌اش آبان ۹۸ خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محاکمه مقصرین آبان ۹۸ بیان کرد: اگر باب محاکمه در کشور باز شود و شاهد رفتارهای قانونی دستگاه قضایی در موضوعات کلان باشیم قطعا در کشور شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود.

نوباوه تاکید کرد: قوه قضاییه باید حوادث آبان ۹۸ را عادلانه و منصفانه بازخوانی کند تا مقصرین مشخص شود تا به اعمالشان برسند و همچنین این اتفاق سبب شود که دیگر شاهد چنین وقایعی در کشور نباشیم./ رکنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر