کد خبر: 12099
A

واکنش فدراسیون پرورش اندام به خبر بازداشت زن بدنساز

رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی ایران روز چهارشنبه از موضوع دستگیری برخی افرادی که در حوزه پرورش اندام فعالیت می کنند، اظهار بی اطلاعی کرد، اما گفت: چنانچه فردی در حین فعالیت ورزشی اقدام خلاف ارزش های اسلامی انجام دهد، باید با او برخورد شود.

واکنش فدراسیون پرورش اندام به خبر بازداشت زن بدنساز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اواخر شهریور ماه سال جاری دو بانوی ایرانی در مسابقات برون مرزی رشته بدنسازی شرکت کردند. حضور این دو بانو علی رغم ممنوعیت بانوان در رقابت های برون مرزی این رشته ورزشی، بازتاب های زیادی در شبکه ‌های اجتماعی داشت تا اینکه در روز گذشته یکی از رسانه خبر از دستگیری یکی از این دو خانم داد.

«ناصر پورعلی فرد» رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی ایران طی مصاحبه ای از دستگیری این فرد اظهار بی اطلاعی کرد، اما گفت: آنان ارزش های اسلامی را زیر سئوال بردند و موافق قانونی علیه آنان هستم.

وی توضیح داد که «فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی فعالیتی در بعد قهرمانی برای بانوان ندارد. ضمن آنکه فدراسیون از سفر این دو ورزشکار خبر نداشت و زمانی که در جریان این موضوع قرار گرفتیم، به مبادی ذی ربط گزارش های لازم را ارائه کردیم تا با آنان برخورد قانونی شود».

پورعلی فرد تصریح کرد: ورزش بدنسازی و پرورش اندام برای بانوان از نظر این فدراسیون جنبه سلامتی دارد و با بعد قهرمانی آن موافق نیستیم.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر