کد خبر: 121019
A

نماینده مجلس: بدخواهان نمی توانند بین مجلس و دولت اختلاف ایجاد کنند

نماینده مردم نهبندان در مجلس با اشاره به ضرورت توجه به بازنشستگان فرهنگی، خرید خدمات، نهضتی ها و مربیان قرآنی گفت: باید فردی وزیر آموزش و پرورش شود که دلسوز، متخصص و تحول خواه بوده و از میان معلمان باشد همچنین تعامل با مجلس و سایر ارکان حاکمیت ضروری است.

نماینده مجلس: بدخواهان نمی توانند بین مجلس و دولت اختلاف ایجاد کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی در جلسه صحن علنی امروز (۲۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: برخلاف نظر بدخواهان مجلس و دولت در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان اصلی خود همکاری کامل و صد درصدی در چارچوب قانون اساسی دارند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: همانگونه که رئیس جمهور در جلسه روز گذشته گفته اند دولت براساس شاخص های خود فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرده است و مجلس نیز براساس اختیار قانون خود این موضوع را بررسی و اقدام کرد.

وی اضافه کرد: مردم بدانند نمایندگان براساس سوگندی که یاد کردند و براساس قانون و با در نظر گرفتن مصلحت کشور و در جهت تامین حقوق مردم و فرهنگیان اقدام کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بدخواهان کشور بدانند که با گل آلود کردن، نمی توانند اختلافی بین مجلس و دولت ایجاد کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تشکر از دولت به دلیل معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کوتاه ترین زمان ادامه داد: در حال حاضر فرهنگیان با مشکلات بسیاری رو به رو هستند و باید مشکل رتبه بندی آن ها هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به بازنشستگان فرهنگی، خرید خدمات، نهضتی ها و مربیان قرآنی ادامه داد: باید فردی وزیر آموزش و پرورش شود که دلسوز، متخصص و تحول خواه بوده و از میان معلمان باشد همچنین تعامل با مجلس و سایر ارکان حاکمیت ضروری است/ ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر