کد خبر: 121026
A

مشاور قالیباف: «یوسف نوری» با احتمال زیاد وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم می شود

مشاور رئیس مجلس و مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و داماد غلامعلی حدادعادل با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش، نوشت: گرچه به نظر می‌رسد گزینه جدید، نقاط ضعف گزینه قبلی را ندارد و پیش بینی می‌شود که ایشان با توجه به سوابق خود که از بدنه این وزارتخانه است، به احتمال زیاد وزیر آموزش و پرورش دولت آقای رئیسی خواهد شد.

مشاور قالیباف: «یوسف نوری» با احتمال زیاد وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ امیرابراهیم رسولی مشاور رئیس مجلس و مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و داماد غلامعلی حدادعادل با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: با عدم رای اعتماد به آقای فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، برخی به دنبال ایجاد حاشیه در روابط مجلس و دولت فعال شده‌اند که می‌بایست همه دلسوزان حوزه رسانه و سیاست نسبت به این طراحی هشیار باشند. 

وی اضافه کرد: عدم رای اعتماد به فیاضی نیز در جهت همین برادری و از سردلسوزی بود گرچه هیچ کس نمی‌تواند حق مسلم بررسی و نظر نمایندگان را سلب و یا مصادره کند.

وی تاکید کرد: مجلس انقلابی نشان داد حتی وقتی رابطه برادری‌اش با دولت واضح است، مصلحت اندیشی نمی‌کند و به تکلیف شرعی خود در سپردن مسئولیت خطیر وزارت عمل می‌کند.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس افزود: اینک که آقای نوری به عنوان گزینه جدید معرفی شده، مجلس یازدهم و کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون تخصصی بررسی‌های خود را انجام و طبق قانون عمل خواهند کرد.

رسولی افزود: گرچه به نظر می‌رسد گزینه جدید، نقاط ضعف گزینه قبلی را ندارد و پیش بینی می‌شود که ایشان با توجه به سوابق خود که از بدنه این وزارتخانه است، به احتمال زیاد وزیر آموزش و پرورش دولت آقای رئیسی خواهد شد.

گفتنی است خبرگزاری فارس هم ساعتی پیش با انتشار گزارشی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم تذکر داد که به گزینه سوم ابراهیم رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش نه نگویند./ دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر