کد خبر: 121075
A
عضو هیات رئیسه مجلس دهم عنوان کرد:

کاظم جلالی درباره ادعای خضریان توضیح دهد

کاتب دلیل این اتهام زنی ها به علی لاریجانی را برخوردهای سیاسی دانست و گفت: طرح چنین اتهاماتی به آقای لاریجانی ناشی از برخوردهای سیاسی است. این افراد دنبال تخریب مجلس دهم هستند، در حالی که چنین ادعایی نه درباره رئیس مجلس دهم و نه نمایندگان آن صحت ندارد.

کاظم جلالی درباره ادعای خضریان توضیح دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا کاتب، عضو هیات رئیسه مجلس دهم در واکنش به ادعای علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم مبنی بر تخلف مجلس و رئیس مجلس دهم در دادن ماموریت لاریجانی به مرکز پژوهش ها برای تهیه جزواتی علیه رئیسی و قالیباف به عنوان کاندیداهای انقلابی در انتخابات دوازدهم، چنین ادعایی را تکذیب کرد و در این باره گفت: اصلا چنین حرفی در مجلس دهم مطرح نشده بود و این یک ادعای بی اساس است که صحت ندارد.

او ادامه داد: در مجلس دهم نه چنین چیزی مطرح بود و نه درباره آن بحثی شد. اصلا مجلس وظیفه ندارد درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهارنظر کند که ما وارد چنین بحثی شده باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم این سخنان و ادعاها را اظهاراتی «بسیار پیش پا افتاده» توصیف کرد و گفت: این حرف نه پایه و اساس قانونی دارد، نه مبنای حقوقی و نه ادبی و نه اخلاقی.

نماینده مردم گرمسار در مجلس دهم در انتقاد از افرادی که به طرح چنین ادعاهایی روی آورده و قصد تخریب مجلس دهم را دارند، گفت: متاسفانه از آنجایی که مجلس یازدهم کارایی لازم را نداشته است به بهانه هایی دنبال فرافکنی هستند تا اذهان عمومی را منحرف کرده و مشکلات کشور را به گردن مجلس دهم بیندازند.

کاتب دلیل این اتهام زنی ها به علی لاریجانی را برخوردهای سیاسی دانست و اظهار کرد: طرح چنین اتهاماتی به آقای لاریجانی ناشی از برخوردهای سیاسی است. این افراد دنبال تخریب مجلس دهم هستند، در حالی که چنین ادعایی نه درباره رئیس مجلس دهم و نه نمایندگان آن صحت ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم در عین حال تاکید کرد: برای روشن شدن ماجرا بهتر است که آقای کاظم جلالی، سفیر فعلی ایران در روسیه و رئیس قبلی مرکز پژوهش های مجلس در این باره توضیح بدهد. هر چند اگر قرار باشد مجلس از مرکز پژوهش ها چیزی بخواهد پشت تریبون اعلام می کند و نیازی به مخفی کاری ندارد. بنابراین باز هم تاکید می کنم این ادعا از اساس غلط است و پایه ای ندارد.

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر