کد خبر: 121109
A

قالیباف: کمبود پول نداریم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی در نوع هزینه کردها در کشور بد عمل می کنیم، گفت: کمبود پول و امکانات نداریم و با احتساب مجموع تمام سوخت های فسیلی و تبدیل آن به بشکه نفت، روزانه بیش از ۵ میلیون بشکه نفت مصرف داخلی داریم، شما به سایر کشورها نگاه کنید؛ چه کشوری اینگونه مصرف می کند؟ از سوی دیگر برای تامین ۵ میلیارد دلار با مشکل مواجه می شویم! مقصر بروز اینگونه مشکلات من و امثال من هستیم که در تصمیم گیری ها و حکمرانی ها آگاهانه و شجاعانه برای کشور و به نفع مردم تصمیم نمی گیریم.

قالیباف: کمبود پول نداریم

به گزارش دیده بان ایران، محمدباقر قالیباف صبح امروز در همایش سراسری مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه گاهی در نوع هزینه کردها در کشور بد عمل می کنیم، گفت: کمبود پول و امکانات نداریم و با احتساب مجموع تمام سوخت های فسیلی و تبدیل آن به بشکه نفت، روزانه بیش از ۵ میلیون بشکه نفت مصرف داخلی داریم، شما به سایر کشورها نگاه کنید؛ چه کشوری اینگونه مصرف می کند؟ از سوی دیگر برای تامین ۵ میلیارد دلار با مشکل مواجه می شویم! مقصر بروز اینگونه مشکلات من و امثال من هستیم که در تصمیم گیری ها و حکمرانی ها آگاهانه و شجاعانه برای کشور و به نفع مردم تصمیم نمی گیریم.

وی با اشاره به اینکه مطمئن باشید به سهم خود این موضوعات را فراموش نمی کنم و تا پای جان، آبرو و اعتبار می ایستم تا به نقطه مطلوب برسیم، اظهار کرد: مجلس انقلابی در این مسیر باید گام بردارد و تصمیم گیری کند تا نشان دهد باورهای اسلام، امام و انقلاب اسلامی را دنبال می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اوج کار میدانی شما جایی است که یک مددجو به خیری بزرگ تبدیل می شود، تصریح کرد: وظیفه ما این است که با مدیریت صحیح به افراد فقیر اضافه نکنیم چرا که بزرگ شدن خانواده کمیته امداد افتخار محسوب نمی شود، افتخار ما کوچکتر شدن این خانواده است.

قالیباف با تاکید بر اینکه مردمی کردن رفعِ فقر و تبعیض از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: اینگونه اقدامات هر چه مردمی تر شوند، کم هزینه و پراثرتر می شوند، لذا باید مردم را درگیر اینگونه کارها کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر