کد خبر: 121290
A

«آرمان» برای ششمین بار جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شد

بنا به گزارش های رسیده آرمان عبدالعالی، شنبه ۲۹ آبان ماه، برای ششمین بار جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شد. او آخرین بار روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه، از سلول انفرادی به بند خود (بند دارالقرآن) بازگشته بود.

«آرمان» برای ششمین بار جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شد

به گزارش دیده بان ایران؛ آرمان عبدالعالی، محکوم به اعدام زندان رجایی شهر کرج، برای ششمین بار جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتفل شد.

بنا بر گزارش های رسیده آرمان عبدالعالی، شنبه ۲۹ آبان ماه، برای ششمین بار جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شد. او آخرین بار روز  سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه، از سلول انفرادی به بند خود (بند دارالقرآن) بازگشته بود.

آرمان عبدالعالی، متولد ۱۹ اسفند ماه ۱۳۷۴ است و در زمان ارتکاب قتل در سال ۱۳۹۲ تنها ۱۷ سال سن داشته است. اتهام ارتکاب این قتل درحالی به او وارد شده که تا امروز هیچ جسدی نیز کشف نشده است.

وکیل آرمان، پیشتر درطی یک مصاحبه اعلام کرده بود که میله بارفیکس که آرمان در هنگام بازداشت اعتراف کرده غزاله را با آن به قتل رسانده، هیچ‌گاه توسط پلیس مورد بررسی کارشناسی قرار نگرفته است.

آرمان در زمان بازداشت، مدت ۷۴ روز را در سلول انفرادی سپری کرده و به ارتکاب قتل اعتراف کرده بود و بر همین اساس، بدون توجه به شرایط متهم حکم قصاص نفس صادر و قرار بود که دی ماه ۱۳۹۸ این حکم به اجرا درآید. ولی پیش از اجرای حکم، وکیل آرمان متوجه شد بعد از تاریخ تشکیل پرونده برای غزاله (مقتول) در دانشگاه برگه مرخصی به نام او صادر و دفترچه بیمه‌اش هم تمدید شده است، به این ترتیب با اسناد به‌دست‌آمده درخواست اعاده دادرسی کرد.

گفتنی است خبرهای ضدونقیض درباره اجرای حکم آرمان در حالی منتشر می شود که بسیاری از فعلان حقوق بشری طی هفته های اخیر بارها از خانواده غزاله شکور درخواست عفو کرده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر