کد خبر: 121299
A

فرمانده ناجا: نخبگان کشور در حل مشکل ترافیک به ما کمک کنند

فرمانده ناجا گفت: تقاضای ما از نخبگان کشور این است که کمک کنند تا با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز کاهش تصادفات داشته باشیم و مشکل ترافیک را در شهرهای بزرگ و تهران حل کنیم.

فرمانده ناجا: نخبگان کشور در حل مشکل ترافیک به ما کمک کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین اشتری در همایش زمستانی پلیس راهور که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: امیدوارم در زمستان ۱۴۰۰ با همت همه همکاران و دستگاه‌های مسئول کمترین تلفات جاده ای را داشته باشیم. خواسته رهبر انقلاب نیز این است که تصادفات به حداقل خود برسد و تمام تلاش ما این است که این مهم اتفاق افتد.

‌وی ادامه داد: همه دستگاههای مسئول باید دست در دست هم دهند و این خواسته رهبر و مردم را عملیاتی کنند اگر کاری کنیم که یک نفر کمتر کشته شود و یک نفر کمتر مجروح شود کار بزرگی است.

رئیس پلیس کشور خاطرنشان کرد: در سال گذشته کاهش تلفات را داشته ایم و باید همین راه را ادامه دهیم. با همت دستگاه‌های مختلف و کار علمی که باید در حوزه راه و ترافیک شود باید این راه را ادامه دهیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره موضوع ترافیک گفت: رهبر انقلاب فرمودند از راه علمی می توان این مشکل ترافیک را حل کرد و تقاضای ما از نخبگان کشور این است که به ما در این زمینه کمک کنند تا با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز کاهش تصادفات داشته باشیم و مشکل ترافیک  را در شهرهای بزرگ  و تهران حل کنیم و این کار شدنی با همکاری دستگاه‌های مسئول، نخبگان، تجهیزات و هوشمندسازی پلیس امیدوارم این مهم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به زمستان و در وضعیت خاصی  که کشور قرار می‌گیرد پلیس باید در محل هایی که از قبل مشخص شده حضور مستمر داشته باشد. همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز از دیگر اقدامات است که به وزارت راه اعلام شده و بخشی برطرف شده و بخش عمده ای باقی مانده است.

او خطاب به مردم گفت: مردم دقت کنند در وضعیت خاص جوی این چند ماه باقی مانده از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت سفر تجهیزات لازم را داشته باشند و به توصیه های همکاران ما توجه کنند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر