کد خبر: 121522
A

۱۰ دلیل که نشان می‌دهد مردان نمی‌توانند با زنان قوی کنار بیایند

یک زن قوی نشان می‌دهد که در عین عاشق خانوده بودن، مستقل نیز هستند.

۱۰ دلیل که نشان می‌دهد مردان نمی‌توانند با زنان قوی کنار بیایند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک زن قوی نشان می‌دهد که در عین عاشق خانوده بودن، مستقل نیز هستند.

جدای از دیگر عوامل سختی‌ها، فداکاری‌ها، و از خودگذشتگی‌های زنان نقش بزرگی در قوی‌تر شدنشان دارند. حضور زنان قوی در زندگی هر کسی یک امتیاز است، اما گاهی برخی مردان این مسئله را درک نمی‌کنند. زنان قوی درد را تحمل کرده، تجارب دلخراشی را پشت سر گذاشته‌اند، و با بخشندگی رفتار کرده‌اند. اما دلیل اینکه بسیاری از مردان نمی‌توانند با زنان قوی کنار بیایند چیست.

۱. زن قوی به مردی نیاز ندارد که برایش بجنگد

یک زن قوی نشان می‌دهد که در عین عاشق بودن مردش، مستقل نیز هستند. زنان می‌توانند از پس خودشان بر بیایند. یک زن قوی حاضر است به خاطر خود و مردش بجنگد، اما حس نمی‌کند به مردی نیاز دارد که برایش بجنگد.

اگر مشکلی برایش پیش آید خودش آن را حل می‌کند. او مثل یک قربانی منتظر نمی‌شود که مردی برایش راه حل پیدا کند. اگر به چنین زنی علاقه دارید کنارش قدم بردارید نه در مقابلش.

۲. زن قوی می‌داند چه می‌خواهد

یک زن قوی می‌داند دنبال چیست، چطور به دستش بیاورد، و چه چیزهایی را باید در این راه تحمل کند. اگر از مردی خوشش بیاید، پیشقدم می‌شود. او منتظر نمی‌شود که مرد قدم اول را بردارد. چنین زنانی شخصیتی قوی دارند که می‌تواند برای برخی مردان رعب‌آور باشد. آن‌ها سلطه‌پذیر نیستند. تنها مردی با اعتماد به نفس کافی می‌تواند با قدرت چنین زنی کنار بیاید.

۳. زن قوی نیازمند صداقت و آسیب‌پذیر است

یک زن قوی مستقیما از عمق مشکل، صدمه روحی، و تجارب سخت حرف می‌زنند. او مردی می‌خواهد که صادق و آسیب‌پذیر باشد چرا که سختی‌های زیادی کشیده و می‌خواهد بداند که تنها نیست. اما مردان معمولا از آسیب‌پذیری می‌گذرند، چون احساس ضعیف بودن می‌کنند. اگر می‌خواهید زن قوی زندگیتان تحسینتان کند از آسیب‌پذیر به نظر رسیدن نترسید.

۴. زن قوی از صمیمیت نمی‌هراسد

یک زن قوی مرد را به صمیمانه‌ترین شیوه‌ها به چالش می‌کشد. او نیازمند صمیمیت و نزدیکی به هر شکلی است. او هیچ چیز را نزد خود نگه نمی‌دارد. چرا که یک زن قوی با زنانگی خود راحت است.

۵. زن قوی می‌تواند دروغ را تشخیص دهد

یک زن قوی صادق است و اعتماد کامل را در رابطه انتظار دارد. آن‌ها در یک چشم بهم زدن می‌توانند دروغ را حس کنند، پس مردان سعی نکنند یک دروغ مصلحتی را ماست‌مالی کنند. به زن قوی زندگیتان هیچ توضیح ساختگی ندهید.

۶. زن قوی نیازمند شرافت و ثبات است

یک زن قوی نمی‌تواند شخصیت‌های بی‌ثبات و مردد را تحمل کند. او می‌خواهد بداند مردی که دوست دارد شریف است، برایش احترام قائل می‌شود، و پای حرفش می‌ماند. اگر حس کند این مرد از آن‌ها دور می‌شود و مثل خودش رفتار کرده و رفتن را به بازی خوردن ترجیح می‌دهد.

۷. زن قوی سرسخت است

یک زن قوی چالش‌ها و موانع زیادی را پشت سر گذاشته است. در واقع علت قوی بودن او نیز همین است. او باید در تاریک‌ترین لحظات زندگیش قوی می‌ماند. از این رو می‌داند که می‌تواند هرچیزی را تحمل کند و این سرسختی برای برخی مردان قابل درک نیست.

۸. زن قوی منتظر شما نمی‌ماند

زن قوی اگر بداند که همسرش به او متعهد و وفادار است، تا اعماق جهنم هم با همسرش می‌رود. اما یک لغزش کافیست تا مردش را برای همیشه رها کند. او منتظر نمی‌ماند که مرد بین او و یکی دیگر انتخاب کند. چنین زنی خودش را درگیر این بچه‌بازی‌ها نمی‌کند.

۹. زن قوی بی قید و شرط به شما عشق می‌ورزد

عشقی که از یک زن قوی دریافت می‌کنید وفادارانه است. مانند عشق مادر به فرزند. وقتی این عشق را متقابلا احساس کند برای خوشحالی مرد هرکاری می‌کند. از او حمایت می‌کند، کمکش می‌کند، و به خاطرش می‌جنگد. بسیاری از مردان نمی‌توانند چنین عشقی را تحمل کنند و از عمق و شدت آن می‌هراسند. حتی مردان ضعیف اکثرا پا به فرار می‌گذارند.

۱۰. زن قوی به شما نشان می‌دهد چه کسی هستید

پذیرش چیزهایی که در مورد خودمان دوست نداریم کار سختی است. یک زن قوی در مورد رسیدگی به این بخش‌های مرد خود صحبت می‌کند. همینطور کمک می‌کند ببینید چقدر خارق‌العاده و قوی هستید. او کنارتان می‌ایستد و به شما حس پذیرش و اعتماد به نفس می‌دهد.

برخی مردان نمی‌توانند این آشوب عاطفی را تحمل کنند. به همین خاطر است که زنان قوی، مردانی قوی پیدا می‌کند. زیرا ضعیف‌ترها از همان چند قرار اول هم با موفقیت عبور نمی‌کنند. مردان ضعیف نمی‌دانند با صداقت، هوش، قدرت، و استقلال یک زن قوی چه کنند.

اما مردی قوی احتمالا دست پرورده زنی قوی است و می‌داند چطور با خصوصیت یک زن قوی کنار بیاید و او را حمایت کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر