کد خبر: 121579
A

ادعای نماینده مجلس: اعتراضات جمعه اصفهان کار اراذل و اوباش وابسته به دشمن بود

رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز در مجلس با اشاره به ناآرامی های اخیر اصفهان گفت: با توجه به نزدیک بودن مذاکرات دشمنان می خواهند القا کنند که ایران از ثبات برخوردار نیست اما این حرکات هیچ تأثیری بر روی اقتدار ایران و ملت ایران نخواهد داشت.

ادعای نماینده مجلس:  اعتراضات جمعه اصفهان کار اراذل و اوباش وابسته به دشمن بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتفاقات اخیر استان اصفهان، اظهار داشت: قطعاً صف اغتشاشگران با مردم جداست زیرا مردم هیچگاه به دنبال آشوب و اغتشاش نبودند و نخواهند بود از این رو اغتشاش، حرکت عناصری است که با نظام ضدیت دارند که این یا از روی جهالت اتفاق می‌افتد یا مغرضانه.

وی ادامه داد: مردم خواسته یا مشکلاتی نسبت به بحث آب دارند که به صورت مسالمت آمیز این اعتراض خود را به گوش مسئولین استان و کشوری رسانده اند. بنابراین در چنین فضای آرامی مطالبات به حق مردم با حرکات مشکوک به انحراف کشیده می‌شود و همیشه بعد از انقلاب یک عده در هر ماجرایی برروی مطالبات به حق مردم موج سواری می کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس با بیان اینکه مردم اصفهان یک مردم انقلابی و با غیرت هستند، گفت: اتفاقاتی که روز جمعه در اصفهان رخ داد کار مردم انقلابی اصفهان نبود بلکه کار افراد اراذل و اوباش و ناراضی وابسته به دشمن بود که این افراد همیشه به دنبال این هستند که با حرکات ایذایی ذهن مردم و مطالبات آنها را منحرف کنند.

فیروزی تصریح کرد: دولت به دنبال آن است که تدبیری بیاندیشد تا مشکلات آب را برای همه استان ها فراهم کند به ویژه استان اصفهان که مردم نیز اعتراضات به حقی نسبت به این موضوع دارند فلذا نمی توان گفت که مشکل آب مخصوص استان اصفهان است بلکه تمام کشور با این موضوع دست و پنجه نرم می کند از این رو دولت باید تصمیم گیری‌هایی نسبت به حل این موضوع داشته باشد تا خواسته‌های مردم عملیاتی شود.

وی افزود: دشمنان کشور و انقلاب هیچ موقع دست از خباثت خود نسبت به مردم ایران برنمی دارند. از این رو افرادی که دست به خرابکاری و آتش زدن بیت المال می‌زنند قطعاً خواسته یا ناخواسته سرسپرده مخالفان این نظام هستن.  امروز نیز سردمداران استکبار جهانی نشان داده اند که همیشه با مردم ایران و نظام آنها یک کینه و دشمنی دارد، فلذا با هر طریق ممکن مزدوران خود در داخل را مهیا می کند که این حرکات را با استفاده از اعتراضات به حق مردم پیش ببرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات آتی هسته ای، بیان کرد: دشمنان با توجه به نزدیک بودن مذاکرات شاید اهدافشان بر این باشد که بخواهند این طور القا کنند که ایران از ثبات برخوردار نیست، اما باید گفت که این حرکات هیچ تأثیری بر روی اقتدار ایران و ملت ایران نخواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر