کد خبر: 12173
A

حضور ماموران یگان ویژه و ارتش برای تامین نظم و امنیت در محل حادثه پلاسکو

امدادرسانی به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در حالی ادامه دارد که ازدحام جمعیت، تردد دستگاه‌های امدادی و امدادرسانی را با سختی مواجه کرده است.

حضور ماموران یگان ویژه و ارتش برای تامین نظم و امنیت در محل حادثه پلاسکو

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دیده بان ایران؛ با توجه به اینکه ریزش ساختمان پلاسکو به شکل عمودی بوده، گفته می‌شود که به ساختمان‌های اطراف خسارت جدی وارد نشده است.

دقایقی پیش تعدادی بیل مکانیکی به منظور انجام آواربرداری وارد محدوده ساختمان پلاسکو شد.

همچنین در کنار تیم‌های امدادی،  تیم‌هایی از نیروهای یگان ویژه و ارتش برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت در محل حادثه حضور دارند و  اقدام به تخلیه لایه به لایه جمعیت از معابر و نوارکشی در محل کرده است تا مسیر تردد خودروهای امدادی باز شود.

پلیس راهنمایی و رانندگی بار دیگر از مردم خواست از ورود به محدوده شهرداری منطقه 12 بویژه معابر منتهی به چهارراه استانبول همچون خیابان جمهوری، خیابان فردوسی و خیابان سعدی خودداری کرده و به هیچ عنوان در محل حادثه حاضر نشوند.

سرهنگ عابدی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بار دیگر با اشاره به انسداد خیابان جمهوری اظهار کرد: از میدان جمهوری به سمت شرق در طول خیابان جمهوری محدودیت اعمال شده و در خیابان فردوسی از میدان امام خمینی تا میدان فردوسی نیز محدودیت ترافیکی وجود دارد.

ده‌ها آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در طول خیابان جمهوری مستقر بوده و در حالت آماده‌باش کامل هستند، اما تا کنون منابع رسمی، خبری از تعداد جان باختگان احتمالی این حادثه اعلام نکرده و تنها از زخمی شدن حدود 30 تن در این حادثه خبر داده‌اند که اغلب آنها نیز به شکل سرپایی درمان شده‌اند.

طول خیابان جمهوری مملو از جمعیت شهروندان و افرادی است که خود را به اطراف ساختمان پلاسکو رسانده‌اند. تعداد زیادی از کسبه و مالکان واحدهای تولیدی در ساختمان پلاسکو در اطراف محل این ساختمان حضور دارند و گفته می‌شود که هنگام ریزش، افراد عادی داخل ساختمان نبوده و آتش نشانان پیشتر نسبت به تخلیه آنها اقدام کرده بودند.

مشکل نشت گاز در محل حادثه ریزش ساختمان پلاسکو نیز با حضور عوامل مربوطه برطرف شده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر