کد خبر: 12188
A
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:

شهروندان به هیچ عنوان به محل حادثه مراجعه نکنند

سرهنگ حسن عابدی با تاکید بر اینکه شهروندان نباید به مناطق و معابر منتهی به ساختمان پلاسکو مراجعه کنند، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در این منطقه را تشریح کرد.

شهروندان به هیچ عنوان به محل حادثه مراجعه نکنند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دیده بان ایران؛ سرهنگ حسن عابدی در حاشیه محل ریزش ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو با ایسنا درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در معابر منتهی به ساختمان پلاسکو اظهار کرد: به منظور تردد راحت دستگاه‌های امدادی و خودروهای سنگین محدودیت‌هایی در معابر منتهی به ساختمان پلاسکو اعمال شده و بر این اساس تمامی خودروها به استثنای خودروهای امدادی و مجاز، اجازه تردد در خیابان فردوسی حد فاصل میدان امام خمینی (ره) تا میدان فردوسی را ندارند.

همچنین سمت شرق ممنوعیت تردد خودروها در خیابان جمهوری از چهار راه مخبرالدوله اعمال شده و از قیمت غرب نیز خودروها اجازه حرکت به سمت مرکز از تقاطع خیابان حافظ را ندارند.

عابدی با بیان اینکه محدودیت‌هایی نیز برای تردد در خیابان جمهوری از میدان جمهوری اعمال شده است، گفت: در صورتی که نیاز باشد محدودیت‌ها افزایش یافته و آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست که به هیچ عنوان به محل حادثه مراجعه نکرده و اخبار مربوطه را از رسانه‌ها و صدا و سیما دنبال کنند.

به گفته عابدی، این محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر