کد خبر: 121897
A

نماینده مجلس: دولت روحانی جیب مردم را خالی کرد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل جیب مردم را در بورس خالی کرد و لازم است هرچه سریعتر وضعیت بازار سرمایه، ساماندهی شود.

نماینده مجلس: دولت روحانی جیب مردم را خالی کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: متأسفانه برخی از مدیران براساس شایستگی منصوب نمی شوند بلکه براساس شناخت قبلی به کار گرفته می شوند و تقاضای بنده آن است که هر کس سرجای خودش باشد.

وی همچنین در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: متأسفانه دولت قبل جیب مردم را در بورس خالی کرد اما امروز کسی پاسخگو نیست. قرار بود وزیر اقتصاد مشکل بورس را حل کند و پول مردم را به آنان بازگرداند اما هنوز بعداز چند ماه هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده و باید هرچه زودتر وضعیت بورس ساماندهی شود.

نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: متأسفانه هنوز در بحث اشتغال اتفاقی نیفتاده و باید با بیکاری مقابله شود.

پاک فطرت در تذکری به وزرای بهداشت و کشور، تأکید کرد: موج جدید کرونا در راه است و باید مرزها بسته شود. چرا که اگر موج جدید وارد شود، اقتصاد کشورمان دچار مشکل خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر