کد خبر: 121993
A

ضرب وشتم کارشناسان اورژانس به علت صدای دنده عقب آمبولانس

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن کارشناسان اورژانس تبریز به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس توسط یکی از شهروندان خبر داد.

ضرب وشتم کارشناسان اورژانس به علت صدای دنده عقب آمبولانس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: ساعت شش صبح امروز، دو تن از کارشناسان اورژانس تبریز در لحظات پایانی شیفت کاری و بعد از ۲۴ ساعت خدمت رسانی به مردم عزیز شهرمان، در یکی از محلات تبریز در حال انتقال بیمار بودند.

وی افزود: این کارشناسان اورژانس که در تلاش بودند تا بیمار را هرچه سریع‌تر به بیمارستان برسانند، با ضرب و شتم و فحاشی یکی از شهروندان مواجه شدند.

وی ادامه داد: شهروندی که به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس از خواب بیدار شده بود، کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به رغم مصدومیت کارشناسان اورژانس و تحمل رفتار ناشایست آن شهروند، فرد بیمار به بیمارستان امام سجاد (ع) تبریز انتقال داده شد.

وی گفت: امور حقوقی مرکز اورژانس استان از طریق مراجع قضایی و انتظامی تا حصول نتیجه ، موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: کارشناسان اورژانس با تلاش شبانه روزی خود برای نجات جان هریک از شهروندان و هم استانی‌های عزیزمان در تلاش هستند و بی احترامی و رفتار ناشایست نسبت به این فرشتگان نجات موجب آزردگی خاطر کارشناسان زحمتکش جامعه اورژانس می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر