کد خبر: 122409
A

جزئیات تصادف مرگبار سرویس مدرسه در کرمانشاه/ صحبت‌های دانش آموزان مصدوم/ FILM

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در تشریح جزییات واژگونی مینی بوس سرویس مدرسه در محور هلشی به ماهیدشت، گفت: برخورد کامیون از پشت با مینی بوس علت این سانحه بوده است.

جزئیات تصادف مرگبار سرویس مدرسه در کرمانشاه/ صحبت‌های دانش آموزان مصدوم/  FILM

به گزارش دیده بان ایران؛ رییس پلیس راه استان کرمانشاه در تشریح جزییات واژگونی مینی بوس سرویس مدرسه در محور هلشی به ماهیدشت، گفت: برخورد کامیون از پشت با مینی بوس علت این سانحه بوده است.

سرهنگ دستغیب در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:50 دقیقه صبح امروز (17 آذر) یک مورد تصادف در محور هلشی به سمت ماهیدشت به نیروهای پلیس راه گزارش شد.

وی افزود: با رسیدن ماموران به صحنه حادثه مشخص شد که یک کامیون کمپرسی با یک دستگاه مینی بوس برخورد داشته است.

دستغیب گفت: محور هلشی به ماهیدشت محور فرعی است که صبح امروز مه گرفتگی داشته و راننده کامیون بر اثر مه دید کافی نداشته و از پشت با مینی بوس برخورد می کند.

وی افزود: بر اثر شدت این برخورد مینی بوس 20 متر جلوتر واژگون می شود و متاسفانه چند تن از سرنشینان مجروح می شوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مینی بوس سرویس مدرسه بوده و سرنشینان آن دانش آموزان مقطع متوسط اول بوده اند.

بر اساس اعلام اورژانس استان کرمانشاه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند و 16 نفر نیز در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

توضیح آموزش و پرورش درباره مرگ ۲ دانش‌آموز

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در تصادف صبح امروز سرویس مدرسه در استان کرمانشاه دو دانش‌آموز فوت شدند و حال سایر دانش‌آموزان پایدار است.

مجید یزدان پناه:

متاسفانه در این تصادف دو تن از دانش‌آموزان ما فوت می‌کنند و مابقی دانش‌آموزان به تعداد ۱۶ نفر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود. به گفته پزشکان این دانش آموزان حال عمومی خوبی دارند و اکنون بستری هستند.

ما به دلیل اینکه دانش آموزان دچار افت تحصیلی نشوند، آنها را از چند روستای متعدد به یک روستای مرکزی می‌فرستیم تا در آنجا تحصیل کنند. این دبیرستان به نام کوثر واقع در روستای دولت آباد است و این دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند.

 این خودرو عوامل فنی و بیمه هم داشته است و مشکلی در این خصوص نداشته است، اما به دلیل مه گرفتگی این تصادف رخ داده و با کمال تأسف دو تن از دانش‌آموزان به نام‌های مبینا مرادی و عسل افوت جان خود را از دست دادند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر