کد خبر: 122429
A

حضور دکتر کولیوند زمینه ساز انسجام و وحدت دوباره در بین خانواده هلال احمر

۳۰ آبان ۱۴۰۰ روزی است که دکتر پیرحسین کولیوند طی حکمی از سوی رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان منصوب شد، این انتصاب با واکنش مثبت خانواده بزرگ این نهاد مردمی مواجه گردید.

حضور دکتر کولیوند زمینه ساز انسجام و وحدت دوباره در بین خانواده هلال احمر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ روزی است که دکتر پیرحسین کولیوند طی حکمی از سوی رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان منصوب شد، این انتصاب با واکنش مثبت خانواده بزرگ این نهاد مردمی مواجه گردید.

خانواده جمعیت هلال احمر از جمله امدادگران و جوانان و پزشکان و.. حضور دکتر کولیوند را به عنوان یک مدیر جوان، متخصص و جهادی در این نهاد مردمی زمینه ساز یک تحول سازنده و مثبت در جهت افزایش سرمایه اجتماعی هلال احمر ارزیابی کردند.

دکتر کولیوند در روزهای نخست حضورش در ساختمان صلح، برنامه ریزی مدون و دقیق برای تقویت جایگاه هلال احمر، توجه به نیروهای داخلی و بومی ، تقویت سطح معیشت و رفاهی کارکنان و همچنین اشاعه فرهنگ صلح دوستی و امداد رسانی در   جامعه را از هدف اصلی خود برشمرد.

 

از زمان انتصاب دکتر کولیوند در راس هلال احمر تا امروز کمتر از یک ماه کاری میگذرد با نگاهی به این بازه زمانی در می یابیم که کولیوند قرار نیست، یک مدیر ستادی و پشت میزی باشد، وی با حضور متناوب در ارکان های مختلف جمعیت هلال احمر، دیدار با سرمایه های انسانی این نهاد مردمی و سرکشی های مختلف از پایگاه ها. امدادی نشان داده است که می توان برای 4 سال آینده برای هلال احمر  افق های روشنی را   در نظر بگیریم.

 

در حقیقت رئیس جمعیت هلال احمر به دنبال ساماندهی فعالیت های این نهاد مردمی و افزایش قدرت بازدهی و خدمت رسانی هلال احمر در راستای تحقق اهداف واقعی آن است.

 

 کولیوند ظرف این‌مدت کوتاه  با طرح ها و سیاست های منطقی موجب افزایش انگیزه و تعهد کاری کارکنان هلال احمر شده است و این خود نشان از اهتمام وی به باز طراحی فعالیت های این نهاد مردمی بر اساس رسالت اصلی هلال احمر و اهداف آن است.

 

توسعه مشارکت و همکاری برای بقای بجای تنازع از دیگر برنامه های دکتر کولیوند محسوب میشود  .

 

با توجه به سرفصل های خدمت در جمعیت هلال احمر ظرفیت ها و پتانسیل های متعددی برای خدمت در این نهاد مردمی وجود دارد  که بایستی این ظرفیت ها و پتانسیل ها را شکوفا شود. هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی و منادی صلح دوستی می تواند نقش موثری در اشاعه فرهنگ مودت و وحدت در جامعه ایفا کند که دکتر کولیوند بعنوان فردی دلسوز  ،جهادی و علمی به این موضوع اشراف لازم و وافی دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر