کد خبر: 122452
A

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار در موسسه حقوقی تهران وکیل

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار در تهران به این صورت است که ابتدا برای هر مشکلی باید چاره ای کرد و با یک فرد ماهر و دانا صحبت کرد و از نظرات و پیشنهادات او استفاده کرد و این شخص باید با قانون و مقررات آگاهی داشته باشد و در این زمینه تخصص لازم را کسب کرده باشد.

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار در موسسه حقوقی تهران وکیل

دیده بان ایران- مشاوره رایگان با وکیل اداره کار در تهران به این صورت است که ابتدا برای هر مشکلی باید چاره ای کرد و با یک فرد ماهر و دانا صحبت کرد و از نظرات و پیشنهادات او استفاده کرد و این شخص باید با قانون و مقررات آگاهی داشته باشد و در این زمینه تخصص لازم را کسب کرده باشد. این فرد یک وکیل کاربلد است که به ما راه و روش شکایت و مشورت را نشان می دهد و باعث رفع مشکل می شود.

در سامانه ما، وکلای بسیار دانا و خبره و همچنین با تجربه وجود دارند که به صورت رایگان در شهر تهران به شما مشاوره می‌دهند که می توانید سوالات خود را به راحتی از بزرگترین سایت ما در همین سامانه اعلام کنید و پاسخ و راه درست را به راحتی به دست آورید.

به طور کلی رابطه و اعتماد بین کارفرما و کارگر مهم است، چون روند کار پروژه را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب پیشرفت کار می‌شود. هنگام انتخاب مشاوران‌ حقوقی، به سابقه آنها دقت کنید و مطمئن شوید که فرد از تجربه و سابقه طولانی برخوردار باشد و هم چنین شرایط کارگر و کارفرما را درک کند و نکته مهم تر اینکه حق مشاوره بسیار پایینی نسبت به پرونده های دیگر خود دریافت کند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که مستقیماً با سیستم پاسخگویی رایگان به شهروندان که تحت مدیریت اداره کار در تهران است در همین سایت تماس بگیرید و این سامانه به سوالات حقوقی اشخاص پاسخ می دهد و آنها را به درستی راهنمایی می کند. وکلای ما در همین سایت در شهر تهران بسیار ماهر و با سابقه هستند.

5

نحوه ی تنظیم دادخواست اداره کار

نحوه تنظیم دادخواست اداره کار به این صورت است که حتماً باید در فرمهای مخصوص ارائه داده شده باشد و توسط خود ادارات کار تهیه و تقدیم اداره کار می شود و همچنین توسط خود کارگر و یا وکیل قانونی کارگر قابل ارائه و تنظیم به ادارات کار است و هیچ شخص دیگری نمی‌تواند این دادخواست کارگر را ارائه دهد.

به طور کلی رسیدگی به اختلافات کار با تنظیم دادخواست به اداره تعاون کار و رفاه آغاز می شود. بعد از این مرحله دادخواست سریع ثبت می‌شود و این برگه چاپی و مخصوص است و در این برگه تمام اطلاعات کارگر، کارفرما باید قید شود. محل اقامت خواهان و شغل طرفین نوشته می شود و آدرس دقیق محل کار و منزل در آن ذکر می شود و موردی که خواسته دادخواست دهنده است نوشته می شود.

امضا و اثر انگشت هم امر ضروری و مهم برای تنظیم دادخواست است. در این برگه مشخصات نماینده یا همان وکلا در دادخواست قید می‌شود و همچنین سندی که ثابت می کند که شکایت موجه و درست است ضمیمه دادخواست باشد و بعد از این مراحل دادخواست ثبت می شود و بر اساس آن تاریخ ثبت دادخواست در نوبت رسیدگی می شود و زمانی که وقت دادگاه اعلام می شود دو طرف باید حضور داشته باشند و این اعلام امروزه به صورت پیامک و الکترونیکی صورت می گیرد.

شما دوستان عزیز برای تنظیم دادخواست و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر از شکایت و یا تنظیم دادخواست، به سامانه ما در همین سایت مراجعه کنید و از بهترین وکلای ما در این سایت مشورت بگیرید.

مشورت در سایت ما به صورت رایگان است و ما این فرصت را به شما می‌دهیم تا با سابقه ترین وکلای ما در این سایت مشورت کنید و از تجربه آنها استفاده کنید.

امروزه برای حل مشکلات خود و گرفتن حق خود از دیگران به یک وکلای خوب و یک دادخواست درست و با تنظیم درست نیازمندیم.

به همین علت ما به شما پیشنهاد می کنیم که از وکلای ما در همین سایت استفاده کنید.

سوال از کارشناس اداره کار

سوال از کارشناس اداره کار به این صورت است که اگر شما دوستان عزیز سوالات حقوقی درباره اداره کار دارید می توانید وارد همین سایت شوید و در صفحه وب سایت ما قرار بگیرید و لازم به ذکر است که مدارک خود را بارگذاری کنید و ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم تا به پاسخ سوالات حقوقی خود دست یابید.

گزینه‌ هایی که در سایت ما است بسیار مختلف می باشد و شما می توانید با کلیک بر روی گزینه های مورد نظرتان اطلاعات خود را در رابطه با کار چندین برابر کنید.

برای مطرح کردن سوالات خود ابتدا با سلام و عرض ادب سوال خود را بپرسید و در مورد حقوق، مزایا، بیمه و یا سنوات و یا هر چیز دیگری می توانید سوالات خود را مطرح کنید و نحوه شکایت کردن از کارفرما را یاد بگیرید. به طور مثال می توانید این گونه بنویسید:

" با سلام و عرض ادب بابت مطالبات از شرکتی در اداره کار شکایت کرده ام ولی متاسفانه اضافه کار مازاد بر ۴۸ ساعت عیدی سال ۹۸ و غیره را دریافت نکرده ام. چگونه می توانم شکایت خود را به این اداره اعلام کنم، لطفاً در رابطه با این سوال مرا راهنمایی کنید و به سوالات من پاسخ دهید با تشکر فراوان از شما"

 بنابراین برای پرسش و پاسخ با ما در ارتباط باشید و تماس بگیرید و به همین سایت مراجعه کنید.

برای پاسخ به این سوال که بهترین قرارداد بین کارگر و کارفرما در قانون کار شامل چه ویژگی هایی می باشد اینگونه است که بهتر است این نسخه چاپی باشد و خود اداره کار آن را تنظیم کند و همچنین قرارداد از جمله عقودی است که می تواند به شکل کتبی باشد، چون نوشته کتبی از شفائی بهتر است و همچنین معتبرتر می باشد.بهترین قرارداد بین کارگر و کارفرما در قانون کار شامل چه ویژگی هایی می باشد؟

 در این قرارداد باید رضایت طرفین صورت بگیرد و بهترین قرارداد باید اصولی و قانونی باشد و همچنین در چارچوب قانون قرار بگیرد. در این قرارداد باید مزد کارگر تمام و کمال نوشته شده باشد و همچنین ساعات کاری نیز نوشته شود. در این قرارداد باید اضافه کاری ها جداگانه و مزد جداگانه ای داشته باشد تا کارگر به حق خود برسد.

از دیگر موارد این است که دو طرف آن را تایید کنند و با رضایت کامل امضا و اثر انگشت بزنند. بهتر است بعد از پایان قرارداد یک یا دو شاهد آن را امضا کنند. عموما قراردادها به صورت چاپی می‌باشد و این ویژگی اعتبار و تضمین قرارداد را بالا می برد.

در پایان قرارداد باید دو طرف این نسخه را داشته باشند و نسخه باید به صورت دو برگه ای نوشته شود. در این قرارداد باید همه اطلاعات طرفین و شرکت و یا محل کار کاملا نوشته شود.

برای اطلاعات بیشتر با شکایت و یا روند شکایت به همین سایت مراجعه کنید و از مشاورین ما در سایت مشورت بگیرید. سایت ما منتظر پاسخگویی به سوالات شما می باشد. شما می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری هر نوع سوال و یا مشکلی که دارید با ما در میان بگذارید و ما این فرصت را به شما می دهیم که با روش های قانونی و مناسب بتوانید مشکلات خود را حل کنید .

مزیت های مشاوره رایگان قبل از تنظیم دادخواست اداره کار

مزیت های مشاوره رایگان قبل از تنظیم دادخواست اداره کار بسیار زیاد است و اغلب افراد توانایی پرداخت حق الوکاله سنگین را ندارند و یا حتی دسترسی فوری به یک وکیل حرفه ای دادگستری را ندارند به همین علت نیاز به یک مشاوره رایگان دارند .

مزایای مشاوره رایگان قبل از تنظیم دادخواست این است که مقرون به صرفه است و شما می توانید با هزینه خیلی کم مشاوره بگیرید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مشکلات کاری، افراد زیادی هستند که درگیر مسائل و مشکلات حقوقی هستند که ما در سایت خود مشاوره حقوقی رایگان داریم . همچنین اطلاعات مناسب و خوبی در رابطه با دادخواست و غیره را به افراد می دهیم که این اطلاعات به صورت رایگان می باشد.

در سایت ما مشاوره‌ های متخصص و حرفه ای وجود دارد که اطلاعات درست و قانونمندی را به افراد می دهند. قطعا هر شخصی نمی‌خواهد که برای هر اقدام قانونی دچار مشکلات حقوقی و درگیری در دستگاه قضایی شود بنابراین بهتر است قبل از اقدامات حقوقی ، با یک فرد متخصص و با سابقه صحبت کنید و از اطلاعات او بهره مند شوید.

از دیگر مزایای مشاوره رایگان تلفنی این است که در زمان صرفه جویی می شود و شما می توانید با کمترین زمان و خیلی سریع با یک وکیل خوب صحبت کنید و چاره ای برای مشکلات خود پیدا کنید.

برای مشاوره رایگان با وکیل اداره کار با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس حاصل نمایید تا بهترین وکلای تهران شما را راهنمایی کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر