کد خبر: 122475
A

معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که امروزه در میان خانواده ها محبوبیت زیادی کسب کرده است، از سوی دیگر رقابت تنگاتنگ برند ایرانی موجب به مطرح شدن این سوال برای مصرف کننده شده است که ماشین ظرفشویی ایرانی چی بخریم؟

معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

دیده بان ایران- ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که امروزه در میان خانواده ها محبوبیت زیادی کسب کرده است، از سوی دیگر رقابت تنگاتنگ برند ایرانی موجب به مطرح شدن این سوال برای مصرف کننده شده است که ماشین ظرفشویی ایرانی چی بخریم؟ در صورتی که جزو مصرفی کنندگانی هستید که قصد خرید ظرفشویی ایرانی دارید اما نمی دانید که کدام برند بهترین تولید کننده این وسیله می باشد، در دامه با ما در شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید، تا به بررسی معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی بپردازیم:

 

  • بررسی بهترین تولید کننده های ماشین ظرفشویی ایرانی
  • بررسی برند ایرانی تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما
  • بررسی ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا
  • بررسی کیفیت ماشین ظرفشوی جی پلاس
  • ماشین ظرفشویی سام بخریم؟
  • بررسی ماشین ظرفشویی های ایرانی برند دوو
  • بهترین گزینه برای خرید ماشین ظرفشویی ایرانی کدام است؟
  • بررسی بهترین تولید کننده های ماشین ظرفشویی ایرانی
  • 1

 

شاید در نگاه اول زمانی که بحث به بررسی بهترین تولید کننده ماشین ظرفشویی ایرانی برسد همه ما نام برند های زیادی را در ذهن خود آماده کنیم، اما در عمل زیاد نیستند که در حال حاضر در خط تولید خود اقدام به تولید ماشین ظرفشویی می کنند، بهتر از قبل از اینکه به بررسی بهترین گزینه برای خرید ماشین ظرفشویی ایرانی بپردازیم نگاهی به برند هایی بیاندازیم که در حال حاضر در زمینه تولید این وسیله به طور تخصصی وجود دارند.

برند اسنوا که همه ما با تبلیغات گسترده آن آشنا هستیم و می دانیم که ماهیت این برند تماما ایرانی می باشد.

برند پاکشوما که همواره در تولید ماشین ظرفشویی و لباسشویی موفق بوده و می باشد.

ماشین ظرفشویی های جی پلاس که اخیرا با تبلیغات گسترده ای در بازار حاضر شده اند.

ماشین ظرفشویی های سام که بعد از خروج برند سامسونگ در ایران تمرکز بیشتری را برای فروش در بازار ایران احتصاص داده است.

بررسی برند ایرانی تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما

یکی از برند هایی که همه ما نام آن را شنیده ایم برند پاکشوما می باشد اما زمانی که بحث مقایسه میان ماشین ظرفشویی های ایرانی شود طبیعتا باید بررسی دقیق تری از این محصولات داشت، به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا به بررسی برند ایرانی تولید کننده ماشین ظرفشویی پاکشوما بپردازیم:

برند پاکشوما یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی می باشد که از سال 1354 با ارائه ماشین لباسشویی های نیمه اتومات پا به بازار ایران گذاشت.

سیاست این برند از ابتدا حضور در زمینه وسایل نظافتی اعم از ظرفشویی و لباسشویی بوده اما امروزه دایره تولیدات این برند بسیار گسترده تر شده.

خط تولید این برند بسیار بزرگ می باشد، به طوری که بسیاری از برند هایی مانند کرال، دوو، کندیی و جنرال آدمیرال برای مصرف کنندگان ایرانی در این خط تولید ساخته می شوند.

مزایای ماشین ظرفشویی ایرانی پاکشوما

این ماشین های اظرفشویی نسبت به همتایان خود در بازار ایران چند مزیت رقابتی دارند که به قطع در زمان خرید دستکاه باید به آن ها اشاره ای کامل داشت، اگر قصد خرید این محصولات را دارید یا حتی به آن فکر می کنید در ادامه همراه ما باشید.

استفاده برند پاکشوما از تکنولوژی های خوب و مناسب موجب شده تا مصرف کننده نتواند شکاف زیادی را را میان محصول ایرانی و خارجی ای که خریداری خواهد کرد احساس کند.

علاوه بر این برند پاکشوما همواره در تلاش بوده تا ماشین ظرفشویی هایی را سازگار با محیط زیست به مصرف کنندگان ارائه دهد، این به معنی آن است که در این دستگاه ها می توانید پایین ترین سطح مصرف انرژی را مشاهده نمایید.

علاوه بر این چیزی که برای هر مصرف کننده اهمیت دارد کیفیت بدنه هر ماشین لباسشویی می باشد، چرا که ایجاد خط و خش در این دستگاه به قطع برای هر کسی مهم خواهد بود، فلزی که در این ماشین های ظرفشویی به کار رفته است توانایی مقابله بالایی با خط و خراش دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما اینجا کلیک کنید

بررسی ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا

همه با اسنوا را با شعار معروف خود که روی ما حسای کنید می شناسیم، اما تا زمانی که قصد مطالعه راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را نداشته باشید قطعا به دنبال جزئیاتی از این برند نخواهید رفت، در ادامه با بررسی ماشین ظرفشویی های اسنوا با ما همراه باشید.

اسنوا را به قطع باید یکی از بهترین برند های تولید کننده ایرانی دانست، چرا که این برند در مدت زمانی کوتاهی (از سال 84) تا به امروز توانسته تبدیل به بزرگترین برند در حوزه لوازم خانگی باشد.

برند اسنوا برندی تخصص محور می باشد و همواره در تلاش بوده تا صرفا به دنبال تولید بهترین محصول موجود در بازار باشد.

رشد این برند از سال 93 به اینور با انجام تبلیغات و امور برندینگ بسیار زیاد سرعت خوبی گرفته و زبان زد خاص و عام شده، حال قصد داریم تا ماشین ظرفشویی های این برند را با باقی دستگاه های موجود در بازار که توسط برند های ایرانی ارائه می شود مقایسه کنیم.

مزایای ماشین ظرفشویی های ایرانی اسنوا

قطعا در زمان خرید ماشین ظرفشویی اسنوا چیزی که بیشتر از تاریخچه و امور این برند اهمیت دارد کیفیت ماشین ظرفشویی های این برند می باشد، در ادامه با بررسی مزایای ماشین ظرفشویی اسنوا با ما همراه باشید.

اسنوا همواره در حال رقابت با برند های خارجی بوده و خواهد بود، به طوری که با نگاهی به کحصولات تولید شده توسط این برند می توانید برنامه های شستشوی مخختلف و متفاوتی را مشاهده نمایید.

نکته بعدی استفاده از تکنولوژی اینورتر در این دستگاه ها می باشد که دغدغه ایجاد صدای بلند در ماشین ظرفشویی را برای مصرف کنندگان از بین برده.

اسنوا با داشتن خدمات پس از فروش مناسب و نمایندگی های پر تعداد در سراسر ایرن توانسته هر مصرف کننده ای را راضی نگه دارد.  در صورتی که نیاز به راهنمای بیشتری داشتید می توانید با نمایندگی تعمیرات اسنوا snowa در تماس باشید.

2

 

بررسی کیفیت ماشین ظرفشوی جی پلاس

همزمان با خروج برند ال جی از ایران نام یک برند ایرانی را بیش از پیش می شنویم که آن نام جی پلاس می باشد، به قطع این زیاد شنیده شدن نام یک برند علامت سوال های زیادی را در ذهن مصرف کننده مطرح می کند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

گلدیران که مدت طولانی ای نماینده برند ال جی در ایران بود بعد از خروج این برند از ایران اقدام به ارائه لوازم خانگی ای با نام جی پلاس کرده است، 

این برند بنا بر سابقه ای که در زمینه پشتیبانی از برند ال جی داشته و دارد خیلی زود توانست اعتبار خوبی را برای خود کسب کند.

برای اینکه ذهنیت کامل تری را در مورد ظرفشویی هایی جی پلاس داشته باشید در ادامه به بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی جی پلاس خواهیم پرداخت.

ویژگی های ماشین ظرفشویی جی پلاس

تا به اینجا در مورد چگونگی ایجاد برند جی پلاس و رشد آن در سال های اخیر توضیحاتی را به شما عزیزان دادیم، اما چیزی که در زمان خرید ظرفشویی برای هر کسی اهمیت دارد ویژگی های ماشین ظرفشویی جی پلاس می باشد.

این برند به قطع یکی از بهترین طراحی های ظاهری را از میان برند های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی دارد.

علاوه بر این تعهد به خدمات پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان در این برند بسیار بالاست، به طوری که در صورت خرابی دستگاه می توانید خدمات خوبی را دریافت کنید.

اما مسئله ای که باید به شما گوشزد کنیم این است که هرگز نمی توان مدعی شد که این برند طول عمر مناسبی دارد.

علاوه بر این قطعات تشکیل دهنده این برند عمدتا چینی می باشند.

کاهش کارایی این دستگاه بعد از سپری شدن مدتی چیزی است که هر مصرف کننده ای به آن اذعان دارد.

ماشین ظرفشویی سام بخریم؟

زمانی که به برند جی پلاس اشاره ای داشتیم باید به برند سام هم اشاره کنیم، برندی با تقدیر شبیه به جی پلاس که بعد از خروج برند سامسونگ از ایران از زیر خاکستر این برند کره ای سوخت و وارد بازار لوازم خانگی شد.

شرکت سام سرویس که روزگاری نماینده برند سامسونگ بود بعد از خروج این برند از ایران راهی اقتصادی تر از ارائه لوازم خانگی سام به بازار ایران نیافت.

این برند هم به مانند برند جی پلاس در سال های اخیر بنا بر تشابه ظاهری با برند سامسونگ رشد سریعی داشته و دارد.

محصولات این برند عمدتا در خط تولید های کارخانه جاتی مانند امرسان تولید می شوند.

ویژگی های ماشین ظرفشویی سام

اگر قصد خرید و بررسی ماشین ظرفشویی سام را دارید مطالعه این بخش را به جد به شما عزیزان توصیه می کنیم:

شاید اگر بخواهیم کیفیت را فقط در ظاهر خلاصه کنیم به واقع نمی توانیم بگوییم که این برند چیزی از خود برند سامسونگ کم دارد.

اما زمانی که بحث کیفیت فنی دستگاه می شود ماجرا به کل متفاوت خواهد بود، به این شکل که شما شباهی بین سام و سامسونگ مشاهده نخواهید کرد.

این محصولات در خط تولید برند های دیگر و متاسفانه با قطعات درجه 2 و یا حتی 3 ارائه می شود.

بررسی ماشین ظرفشویی های ایرانی برند دوو

برند دوو برندی نیست که ایرانی باشد و همواره آن را به نام برندی کرده ای شنیده ایم، اما این برند در حال حاضر بنا بر سیاست های خود محصولاتی که برای مصرف کنندگان ایرانی است را در ایران تولید می کند، همانطور که پیشتر در معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های ایرانی گفتیم خط تولید کارخانه پاکشوما تولید این محصولات در ایران را بر عهده دارد.

این برند در سال 1967 در سئول کره به دست کیم وو چونگ تاسیس شد، فعالیت این برند بسیار گسترده تر از چیزی بود که صرفا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی باشد و حتی در زمینه تولید خودرو و نساجی هم رد پای این برند را می توان یافت کرد.

ظهور دو ابر قدرت کره ای به نام سامسونگ و ال جی یکی از دلایل رشد سریع این برند لوازم خانگی بوده و هست.

ویژگی های ماشین ظرفشویی ایرانی دوو

به قطع دانایی در مورد تاریخچه برند دوو بی فایده نخواهد بود، اما اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دوو را داشته باشید ویژگی های ماشین ظرفشویی ایرانی دوو برای شما بسیار کارساز تر خواهد بود.

این برند از قطعات بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد و همواره می توان از برنامه های شستشوی خوبی هم در این دستگاه استفاده کرد.

کیفیت بدنه ظرفشویی های دوو به شدن مشابه به برند پاکشوما می باشد.

علاوه بر این استفاده از موتور های اینورتر صدای پایینی را به مصرف کننده ارائه می دهد.

تنوع محصولات دوو در زمینه تولید ماشین ظرفشویی بسیار زیاد می باشد.

بهترین گزینه برای خرید ماشین ظرفشویی ایرانی کدام است؟

تا به اینجا به بررسی برند های تولید کننده ماشین ظرفشویی در ایران پرداختیم، اما موردی که در انتهای این مقاله باید به آن اشاره داشت این است که در آخر و در یک کلام بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی کدام است؟ اگر قصد دارید به این پرسش شما پاسخ داده شود در این بخش همراه ما باشید.

قبل از معرفی بهترین چیزی که به شما توصیه می کنیم این است که از لیست برند هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم هرگز به سراغ برند های سام و جی پلاس نروید.

سه گزینه برای خرید شما وجود دارد که از سوی ما توصیه می شود و آن دوو،اسنوا و پاکشوما می باشد.

اگر از این بین یک گزینه را بخواهیم انتخاب کنیم به قطع انتخاب ما پاکشوما می باشد، چرا که کمترین نقطه ضعف را در این محصولات مشاهده خواهید کرد.

نقطه قوت این برند نسبت به اسنوا تمرکز شدید آن روی تولید محصولات ظرفشویی و لباسشویی که از این برند در این حوزه یک پیشگام تمام عیار ساخته است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر