کد خبر: 122598
A

«کیهان» نسبت به انتقادها از تیم مذاکره کننده احیای برجام عصبانی شد

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: طیف غربگرای داخل کشور را مامور کرده اند تا به مواضع مقتدرانه تیم هسته‌ای حمله کنند و چون حمله به توانمندی و اقتدار تیم هسته‌ای کشورمان هویت وطن‌فروشانه آنها را فاش می‌کند، این حملات را در پوشش نقد! انجام می‌دهند!

«کیهان» نسبت به انتقادها از تیم مذاکره کننده احیای برجام عصبانی شد

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود شماره امروز خود ضمن اشاره به مذاکرات هسته ای در وین نوشت:

گفت: طیف غربگرا و برخی از مدعیان اصلاحات به بهانه نقد، به مواضع و عملکرد تیم هسته‌ای کشورمان حمله می‌کنند!
گفتم: تقصیر آنها چیست؟! مأمورشان کرده‌اند که به مواضع مقتدرانه تیم هسته‌ای حمله کنند و چون حمله به توانمندی و اقتدار تیم هسته‌ای کشورمان هویت وطن‌فروشانه آنها را فاش می‌کند، این حملات را در پوشش نقد! انجام می‌دهند!
گفت: نقد و بررسی مشخصات و تعریف شناخته‌شده‌ای دارد و این سؤال از طیف غربگرا و مدعی‌اصلاحات مطرح است که چرا تمامی نظرات شما دقیقاً و بی‌کم و کاست با مواضع آمریکا و اسرائیل درباره برنامه هسته‌ای کشورمان انطباق دارد و با مواضع دشمنان مو نمی‌زند؟! و چرا حتی یک بار هم به مواضع آمریکا و اسرائیل حمله نمی‌کنند؟!
گفتم: یارو یک کیسه گندم را برای آرد کردن به آسیاب برده بود و در حالی که منتظر نوبتش بود، گندم کیسه دیگران را درون کیسه خودش می‌ریخت. آسیابان پرسید این چه کاری است؟ و یارو گفت مگر نمی‌دانی من دیوانه‌ام؟! گفت؛ اگر دیوانه‌ای چرا از کیسه خودت روی کیسه دیگران نمی‌ریزی؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر