کد خبر: 122637
A

نماینده مجلس: بیماری‌های سرطانی در شهرهای شمالی کشور به اوج خودش رسیده است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: پس از 42 سال هنوز کاری برای پسماند شهرهای شمالی کشور انجام نشده، سفره‌های زیرزمینی آبی ما آلوده شده و بیماری‌های سرطانی ما در شهرهای شمالی کشور به اوج رسیده است.

نماینده مجلس:  بیماری‌های سرطانی در شهرهای شمالی کشور به اوج خودش رسیده است

به گزارش دیده بان ایران؛ رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 آذر ماه) مجلس گفت:‌ اقتصاد ما باید مورد رسیدگی و بازبینی و مهندسی مجدد قرار گیرد. سفره مردم کوچک شده است، به داد سفره مردم برسید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشاورزان، تولیدکنندگان و صنعت‌کاران خود را دریابیم. قیمت نهاده‌ها چندصد برابر شده است. آقای رئیس جمهور! صنعت خودروسازی را دریابید. بازار ارز رها شده است. رتبه‌بندی معلمان باید در شأن معلمان عزیز باشد.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: پسماند شمال کشور و از جمله پسماند شهرستان آمل بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دست نخورده است و کاری برایش انجام نشده است. سفره‌های زیرزمینی آبی ما آلوده شده، بیماری‌های سرطانی ما در شهرهای شمالی به اوج رسیده است.

وی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود در دیگر بخش‌ها از جمله بحث راه از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد./ فارس

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر