کد خبر: 122658
A

احضار احمد زیدآبادی به شعبۀ ۵ بازپرسی دادسرای اصفهان

احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت: ابلاغیه از طرف شعبۀ ۵ بازپرسی دادسرای اصفهان بود که طبق آن به عنوان "مطلع" باید در روز هفتم دی ماه خودم را به آنجا معرفی کنم در غیر این صورت "جلب" خواهم شد.

احضار احمد زیدآبادی به شعبۀ ۵ بازپرسی دادسرای اصفهان

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت: ابلاغیه از طرف شعبۀ ۵ بازپرسی دادسرای اصفهان بود که طبق آن به عنوان "مطلع" باید در روز هفتم دی ماه خودم را به آنجا معرفی کنم در غیر این صورت "جلب" خواهم شد.

داستان این ابلاغیه به دو سال قبل مربوط می‌شود. به مناسبت ۱۶ آذر سال ۹۸ شماری از انجمن‌های دانشجویی مرا برای سخنرانی یا مناظره به دانشگاه محل تحصیل خود دعوت کردند. از میان آنها نهایتاً مجوز حضورم در دانشگاه صنعتی اصفهان و اراک و خرم‌آباد صادر شد و میزبانان هم در این باره اطلاع‌رسانی کردند.

دو روز قبل از عزیمتم به دانشگاه‌های مذکور، از شمارۀ دادستانی تهران با موبایل من تماس گرفته شد و فردی که خود را عضو سازمان اطلاعات سپاه معرفی می‌کرد از من محترمانه و به اصرارِ تمام خواست که در جمع دانشجویان حضور پیدا نکنم. به او توضیح دادم که خودم هم علاقه‌ای شخصی به این حضور ندارم اما بهتر است که آنها این موضوع را به دانشگاه‌های مربوطه اطلاع دهند.

انجمن دانشگاه صنعتی اصفهان با صدور بیانیه‌ای دلیل لغو آن را ممانعت اطلاعات سپاه از حضورم در دانشگاه اعلام می‌کند. گویا دانشگاه اراک هم بیانیۀ مشابهی می‌دهد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر