کد خبر: 122890
A

سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد!

ساعت 06:45 صبح و برابر رصد تصویری از معابر و بزرگراههای شهر تهران مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو که در محدوده بهشت زهرا در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر و راه خارج و به شدت با یک اصله درخت کنار معبر برخوردکرد.

سیلی پدر به پسر باعث تصادف در تهران شد!

به گزارش دیده بان ایران؛ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو با درخت به دلیل سیلی پدر به پسر خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی گفت: در ساعت 06:45 صبح و برابر رصد تصویری از معابر و بزرگراههای شهر تهران مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو که در محدوده بهشت زهرا در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر و راه خارج و به شدت با یک اصله درخت کنار معبر برخوردکرد.

وی در مورد جزئیات این حادثه خاطر نشان کرد: ماجرا از این قرار بود که در داخل این سواری مشاجره ای بین پدرو پسر روی می دهد که پدر عصبانی شده و سیلی محکمی به صورت پسرش که در حال رانندگی بوده می زند که اتفاق حواس و تمرکز رانننده را بهم زده و به همین دلیل از مسیر اصلی خارج و به شدت با یک اصله درخت برخورد می کند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: در این حادثه سر پسر به شدت با شیشه جلو برخورد کرده که باعث آسیب جدی به راننده و شکستن شیشه جلو شده که با حضور به موقع تیم های اورژانس در محل وی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می گردد.

وی افزود: با حضور جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه این سواری از محل جابجا گردید و ترافیک مقطعی حاصل شده به حالت عادی بازگشت .

وی از سرنشینان وسابل نقلیه خواست حین تردد از انجام هرگونه اقدام و رفتاری که حواس راننده را پرت نماید خودداری کرده و حتما تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند .

منبع: عصرایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر