کد خبر: 122904
A

آیت الله سعیدی: مردم حوصله کنند تا دولت فعلی کم کاری ها و بدکاری های دولت قبلی را جبران کند

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم امیدوارند که در دولت سیزدهم به خواسته‌های به حق خود برسند اما باید حوصله داشته و به دولت کمک کنند تا مسئولان در رفع توطئه‌های دشمن و کم کاری‌ها و بدکاری‌های مسئولان قبلی به نتیجه برسند.

آیت الله سعیدی: مردم حوصله کنند تا دولت فعلی کم کاری ها و بدکاری های دولت قبلی را جبران کند

به گزارش دیده بان ایران؛  آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: حرم حضرت معصومه(س) نماد و مظهری برای قبر پنهان حضرت زهرا(س) است که توسط خود اهل بیت(ع) بنا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) فدای تحقق آرمان‌های بلند اسلام شدند، افزود: پدر و همسر ایشان زحمات زیادی کشیدند و هم خودشان به شهادت رسیدند و هم در این راه شهید دادند تا از همان ابتدا به همه بفهمانند که مسیر ولایتمداری در دنیا بدون شهادت و ایثارگری ممکن نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شیعیان و محبان اهل بیت(ع) باید بدانند که پیمودن راه اهل بیت(ع) بدون شهادت و جانبازی امکان ندارد، ادامه داد: تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) که انسان را از گمراهی نجات می دهد برپایه معرفت به اهل بیت(ع) و عمل به امرشان و صبر بر مسائل و مشکلاتشان ممکن است.

سعیدی با اشاره به غرض ورزی عده ای نادان در بیان مطالبی نسبت به اهل بیت(ع) که باعث ناراحتی شیعیان و محبان اهل بیت(ع) شد، گفت: این نشان می‌دهد که ولایت مداری هزینه دارد و هزینه خط مقدم ولایتمداری را شهدا و جانبازان دادند و هزینه های بعدی را خانواده شهدا، جانبازان و مردم با پشتوانه مسئولان و مدیران می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید حمایت از خانواده و راه شهدا و ایثارگران را به عنوان یک وظیفه و تکلیف برای خود بدانند، افزود: از زمانی که امام خمینی(ره) برای تأسیس بنیاد شهید تلاش کردند تا به امروز این نهاد رو به رشد بوده و در ایام دولت با برکت سیزدهم این تلاش بیشتر و جدی‌تر شده و مردم هم انتظار و توقع بیشتری از دولت سیزدهم دارند.

تولیت آستان مقدس قم توقعات مردم را نشان اعتمادشان به دولت دانست و گفت: مردم امیدوارند که در این دولت به خواسته‌های به حق خود برسند ولی باید حوصله کنند و به دولت کمک کنند تا مسئولان توطئه‌های دشمن از یک سو و کم کاری‌ها و بدکاری‌های مسئولان قبلی از سوی دیگر را تدبیر کنند.

وی با بیان اینکه تعاون طرفینی است و همانطور که دولت به مردم کمک می کند مردم هم باید به دولت کمک کنند، گفت: شما در انتخابات اگرچه که رقیب دولت فعلی بودید ولی بعد از انتخابات دست بیعت و همکاری به دولت دادید که خود این همکاری باعث خیر خواهد شد و خدا هم کمک می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه وقتی ما از حضرت زهرا(س) یاد می کنیم نسبت به عدم همراهی مردم با ایشان غصه می خوریم، گفت: ما رهبری بهتر و پرتوان تر از امیرالمومنین(ع) سراغ نداریم اما ایشان هم وقتی مردم با او همراهی نکردند امر الهی بر زمین ماند اما امروز یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) با همراهی مردم توانست کار بزرگی را انجام دهد و مردم باید بدانند که تا وقتی پای کار باشند خداوند به مدیران هم توفیق می دهد تا بتوانند کشور را رشد دهند.

وی با بیان اینکه ما هر سال باید شاهد رشد بیشتر کشور باشیم، افزود: پشت میز نشستن و از راه دور مدیریت کردن باعث دلسردی مردم می‌شود و افرادی که به سفرهای استانی ایراد می‌گیرند می‌دانند که در این سفرها چقدر نگرانی‌ها و مشکلات مردم بر طرف می شود و نمی‌خواهند که این اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر